Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینی وند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۲۴ بهمن ماه بامداد پنجشنبه تبلیغات رسمی  در استان شروع می‌شود به مدت یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای ۱/۱۲/۹۸ ساعت ۸ صبح تبلیغات ادامه خواهد  دداشت.

او افزود: امیدواریم کاندیدای محترم در این دوره با یک رقابت  سالم  بر مبنای  چهارچوب قانونی رقابت و تبلیعات خودشون  برای معرفی هر چه بیشتر خود آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او بابیان اینکه این دوره بخش عمده‌ای از انتخابات با  فرایند تمام الکترونیک صوریت میگیرد افزود: در تمام شعبه اخذ رای ما در واقع در ۱۶۸۹ شعبه اخذرای به همین تعداد دستگاه‌های مکانیزه احراز هویت در اختیار  شعب اخذا رای قراردادیم  کاربران ما و متولیان این امر آموزش‌های لازم به صورت کامل دیدند و مراحل پایانی  را طی میکنند.

وی گفت: برای رای دادن به وسیله این دستگاه همه شهروندان واجد شرایط رای دادن  در روز رای گیری حتما با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: افرادی که کارت ملی‌شان در دسترس نیست و یا کارت ملی آنان در دفاتر ثبت احوال در حال تعویض است حتما با ارائه شماره ملی و یا رسید ثبت احوال می‌تواند نسبت به رای گیری اقدام کنند، چون بدون شماره ملی احراز هویت نمی‌شوند رای گیری امکان پذیر نیست 

دستگاه مکانیزه احراز هویت  همه کسانی که کارتشاان به اصطلاح دستگاه کارت خوان دارد و قرائت میکند و هم به هردلیلی شماره ملی همراه  ندارد شماره ملی اپراتور‌ها وکاربرا وارد سامانه میکنند وقتی شماره ملی وارد سامانه شود  یا کارت ملی به وسیله دستگاه خوانده شود احراز میکنند رای دهنده شماره ملی واقعی هست  تقلبی نباشد یا دست کاری شده نباشد ایا به سن رای دادن رسیده باشد کارت ملی نشان میدهد که متعلق به کسی که فوت شده باشه نباشد در واقع سن رای دادن به سن ۱۸ سال تمام رسیده باشد 

بنابراین فوری این دستگاه  هم این اطلاعات را احراز هویت میکنند و یک کدی را تحویل کاربران مخصووص رای دهنده می‌دهد که این کد نشان دهنده احراز هویت است و بنابراین در این دوره هیچ کونه امکان رای تکرای وجود ندارد به صورت آنلاین احراز هویت می‌کند و در سیستم  جامع وزارت کشور؛ ثبت احوال؛ استانداری‌ها قرائت می‌شود و اطمینان بخش وشفاف است.

او ادامه داد: کار دیگر دستگاه مکانیزه در واقع پیشرفته انحام می‌دهد در پایان رای گیری و شمارش آرا البته به شیوه  گذشته سنی و دستی شمارش  و اخذ می‌شود پس از شمارش آرا؛ آرایی که تجمیع و صورت جلسه  قطعی می‌شودتوسط تمام نمایندگان رسمی  در شعبه نماینده فرماندار نماینده هیات نظارت امضا می‌شود  نتیجه هرشعبه وارد آن دستگاه مکانیزه می‌شود  و بنابراین تجمیع آرا هم دستگاه  انجام می‌دهد هیچ گونه تجمیع دستی در این دوره  نداریم و درواقع این دوره کاملا تجمیع آرا  از عهده فرمانداری‌ها استانداری‌ها ووزارت کشور خارج است.

او افزود: ما دراین دوره ۱۶۸۹ شعبه اخذارای داریم تدابیر لازم دیده شده ۴۷ هزار نفر فرایند اجرایی برگزاری انتخابات در استان را انجام می‌دهند  تدارکات و پشتیبانی لازم دیده شده  و انشالله یک انتخابات یالم پرشور رقابتی و امن در استان هم دوش سایر نقاط کشور برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس 98 انتخابات مجلس یازدهم استانداری سیستان و بلوچستان دستگاه مکانیزه شماره ملی احراز هویت ثبت احوال کارت ملی رای دادن رای گیری شعبه اخذ اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار