Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، جواد امام در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اینکه گفته می‌شود علیرغم تاکید شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مبنی بر عدم ارائه، لیست‌هایی منتشر می‌شود که به این شورا نسبت داده می‌شود، گفت: لیست‌هایی که امروز مطرح می‌شود شورای عالی سیاست‌گذاری ارائه کرده جعلی است و تا این لحظه احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب مسئولیت‌شان را نپذیرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو هیأت رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: آن چه که مسلم است در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مصوب شده لیستی ارائه نشود اما احزاب اگر کاندیدی داشته باشند می‌توانند آنان را معرفی و از او حمایت کنند و فعالیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: لیست‌هایی که بیرون می‌آید بیشتر گمانه‌زنی‌هایی است که صورت می‌گیرد و خلاف آن‌چیزی است که در شورای عالی سیاست‌گذاری به نتیجه رسیده است که متاسفانه در فضای مجازی منتشر و آدرس‌های غلطی می‌دهند. 

امام گفت: اگر شورای عالی سیاست‌گذاری لیستی ارائه دهد، آن را امضاء و منتشر خواهد کرد و مسئولیت‌شان را می‌پذیرند؛ این لیست‌های منتشر شده هیچ‌کدام امضاء ندارند و کاملا مشخص است که جعلی هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تغییر حوزه انتخابیه نامزدهای اصلاح‌طلب تهران گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هیچ‌گونه فشاری روی نامزدهای تهران نگذاشته است که حوزه‌های خود را تغییر دهند. 

وی افزود: شاید نامزدی به این نتیجه برسد به دلیل این‌که در تهران اتفاق نظری صورت نگرفته است و لیستی وجود ندارد به شهری که از وی شناخت بهتری دارند برود نتیجه بهتری بگیرد، ضمن این‌که فرصت تغییر حوزه انتخابیه به اتمام رسیده است و اگر کسی می‌خواست این کار را انجام دهد تا آلان تغییر داده بود. 

عارف: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی | لیست برای استان‌ها اسامی ۴۳ کاندیدای اصلاح طلب که در تهران تائید صلاحیت شده‌اند

امام خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این اخبار جعلی برای چه مطرح می‌شود و قصد و هدف کسانی که چنین مسائلی را بیان می‌کنند، چیست.

وی تاکید کرد: هیچ دودستگی در جریان اصلاحات وجود ندارد اکثریت احزابی که نامزده‌ها، دبیران کل، قائم مقام و ارکان حزب‌شان رد صلاحیت شدند تصمیم گرفتند لیست ندهند و تعدادی از احزاب هم که نامزد داشتند تصمیم گرفتند از آنان حمایت کنند این به معنای دودستگی نیست و تصمیمی است که گرفته شده است.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پایان خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح‌طلب مختار هستند از نامزدهای تائید صلاحیت شده‌شان حمایت کنند.

کد خبر 483983 برچسب‌ها مجلس - انتخابات حزب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس انتخابات حزب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان حمایت کنند لیست هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخشی از مصاحبه خود در برنامه سپهر سیاست خبرگزاری فارس درباره انتخابات در شهر ری گفت: ماجرای ری تلخ بود. در شهر ری اقبال مجمع با آقای یزدی خواه بود که عملکردی مثبتی داشت.

وی ادامه داد: ما یک تصمیم جمعی داشتیم که عده ای موافق بودند و عده ای هم مخالف، اما به هرحال تصمیم جمع بود و آن اشتراک صفر بود. یعنی اگر کسی به این لیست آمد، به لیست های دیگر نرود. این بحثی بود که در انتخابات سال ۱۳۹۸ به صورت جدی پای آن وایستادیم. در انتخابات شوراها هم بحث بده و بستان و لیست مشترک با شورای وحدت بود که دوباره اشتراک صفر شد و لیست انتلاف برنده شد.

روح الامینی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم لیست شورای ائتلاف ۱۶ نفره است و منعی ندارد که افراد وارد لیست های دیگر شوند. اما در دور اول انتخابات که تنوع لیست بود و چند هزار کاندیدا وجود داشت، تصمیم جمع این بود که فرد باید اردوگاهش را مشخص کند.

وی افزود: آقای یزدی خواه به این تصمیم احترام گذاشت. من خودم واسطه بودم و شهادت می دهم که وی با سربرگ و مهر و امضای خود نوشت که من متعلق به لیست ائتلاف هستم و با بقیه کاری ندارم. اما متاسفانه در ائتلاف این پذیرفته نشد که این اشتباه ائتلاف بود و مردم ری به آن واکنش نشان داده و یزدی خواه را انتخاب کردند و نام وی در لیست های دیگر رفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900133

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!