Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۱۹۲۷ واحدی عدد ۴۵۹ هزار ۷۹ واحد را نمایش داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا شاخص هم وزن امروز به رقم ۱۴۸ هزار و ۹۳۰ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۳۳۰ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۹۴۵ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۵۸۱۵ واحد را نمایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز با دست به دست شدن ۶ میلیارد و ۹۹۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۷۲۵ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۷۸۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "کگل"، "اخابر" و "پارس" به ترتیب با ۵۱۰، ۴۹۸ و ۴۵۰ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "خودرو"، "وتجارت" و "بترانس" به ترتیب با ۱۰۲، ۶۷ و ۲۸ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "فاراک"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و بانک و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص کل بورس تهران امروز با ثبت رشد ۱۱۹۲۷ واحدی در یک قدمی مرز ۴۶۰ هزار  واحدی رسید. امروز نیز همچون چند روز گذشته افزایش عرضه‌ با موج  تقاضا مواجه شد که نتیجه آن تداوم صعود شاخص بورس تهران بود. همچنین به گفته کارشناسان بازار سرمایه ورود نقدینگی جدید به بورس تهران عامل اصلی رشد شاخص است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازار سهام شاخص کل بورس بورس تهران هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جدیدترین قیمت دلار و یورو پیش از تعطیلات دو روزه بازار   سه نماد بورسی با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش!   تعلیق در کمین این ۱۴ نماد، مراقب باشید!

 

تنها یک نماد بورسی بیشتر از اسفند فروخت! 

 

قیمت انواع پژو در بازار خودرو

 

جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!

 

کدال خپویش | برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

کدال فاهواز | سهامدارانش چقدر سود گرفتند؟

 

ارزش سهام عدالت چند میلیون شد؟

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت