Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجدم با بیان اینکه محلی برای فعالیت فرهنگی بانوان در ملاشیه وجود ندارد گفت: از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز محلی برای فعالیت های اجتماعی فرهنگی بانوان ملاشیه کلنگ زنی شد اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

«حمید مجدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته در منطقه ملاشیه و وجود خلأهایی همچون برگزاری دوره های مختلف قرآنی و اعتقادی احساس می شود از این رو کانون فرهنگی نور در دو گروه آقایان و بانوان دوره های مختلف قرآنی را برای پر کردن این مهم برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور اهواز با بیان اینکه جامعه ای موفق است که میزان مطالعه شهروندان آن بالاست تصریح کرد: از دیگر برنامه های این کانون که با جدیت در حال اجرا و پیگیری است، تشویق شهروندان ساکن در این منطقه به ویژه نوجوانان به کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه است که تاکنون نتیجه مطلوبی داشته است.

 

وی اضافه کرد: در همین راستا کتابخانه کانون مساجد نور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان و نهاد کتابخانه های عمومی استان راه اندازی و تجهیزات لازم جهت ایجاد فضای مطالعه آرام در این مکان فراهم شد، هر چند که هنوز مشکلات مختلفی همچون رنگ آمیزی دیوارها، افزایش کامپیوتر و ... جهت تکمیل این کتابخانه وجود دارد.

 

مجدم با بیان اینکه محلی برای فعالیت فرهنگی بانوان در ملاشیه وجود ندارد عنوان کرد: البته از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز محلی برای این امر در ملاشیه کلنگ زنی شده اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است؛ برآورد هزینه جهت تکمیل این پروژه بیش از 80 میلیون تومان است.

 

وی ادامه داد: احداث این فرهنگسرا تحولی مهم در گسترش فرهنگ میان بانوان منطقه خواهد داشت از این رو انتظار داریم مسئولان مربوطه نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنند.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای بانوان محلی برای فعالیت فرهنگی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد