Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل حزب مردمی صدای اصلاحات با اشاره به اینکه لیست مستقلین اعلام می‌شود، گفت: در تمام حوزه‌های انتخابی کشور و تهران لیستی منتشر خواهد شد و شعار این جبهه در انتخابات «دروغ نگویید» است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی در نشست خبری جبهه متحد مستقلین ایران اظهار کرد: امروز مردم با شرایط سخت در حال گذران زندگی خود هستند و این مجلس و مجلس‌های قبلی نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه مجلس به سرقفلی عده‌ای خاص تبدیل شده که تا الان دو جناح پست‌های مهم را میان خود تقسیم کرده‌اند؛ لذا این موارد سبب شد تا احزاب مستقل گرد هم بیایند تا به مسئولان و دو جناح دیگر بگویند که مردم صاحبان کشور هستند نه آنها.

دبیر کل جبهه متحد مستقلین ایران با بیان اینکه این جبهه در کل کشور سوابق بیش از ۴۰۰ نفر را مورد بررسی قرار داد و در نهایت حدود ۲۳۰ نفر مورد تأیید قرار گرفتند، گفت: از شورای نگهبان به خاطر بررسی صلاحیت‌ها تشکر می‌کنیم و امروز همه جناح‌ها در سراسر کشور کاندیدا دارند و آن حزبی که می‌گوید ما کاندیدا نداریم، دروغ می‌گوید.

فومنی با اشاره به اینکه سعی کردیم با توجه به ازدحام کاندیداها، فعلاً اعلام لیست را به تخریب انداختیم، گفت: چون در روند بررسی صلاحیت‌ها بر تعداد کاندیداهای ما افزوده شده است؛ لذا تا ۲۴ ساعت لیست جبهه مستقلین اعلام خواهد شد و در تهران ۳۰ کاندیدا را معرفی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، احتمالاً اصلاح‌طلبان با سه لیست و اصولگرایان با سه لیست به انتخابات ورود خواهند کرد و جبهه متحد مستقلین یک لیست ارائه خواهد داد.

دبیر کل حزب مردمی صدای اصلاحات با بیان اینکه برای اولین بار در کشور بیشتر کاندیداهای لیست جبهه متحد مستقلین ایران را بانوان تشکیل داده‌اند؛ یادآور شد: همچنین حدود ۶۰ درصد کاندیداهای ما از جوانان است.

فومنی با اشاره به اینکه جناح‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا خوشحال نباشند که سرلیست‌هایشان گران‌قیمت است، گفت: مردم این بار به افراد کارآمد رأی خواهند داد و فریب سرلیست‌ها را نخواهند خورد.

به گفته او؛ متأسفانه دولت و مجلس نتوانستند خواسته‌های مردم را برآورده کنند.

دبیرکل جبهه متحد مستقلین ایران در این نشست خبری از شعار جبهه رونمایی کرد و گفت: «دروغ نگویید» شعار ما برای این دوره از انتخابات است. این شعار نه به فامیل‌بازی، نه به رانت و نه به پارتی‌بازی است و امیدواریم که خداوند این سرزمین را از دروغ دور نگاه دارد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیست جبهه مستقلین بررسی صلاحیت ها دروغ نگویید دبیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

به گزارش فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می‌کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت‌هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده‌تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات