Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@09:27:10 GMT

لیست کارگزاران سازندگی امروز منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۶۶۲۵

لیست کارگزاران سازندگی امروز منتشر می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی از انتشار لیست انتخاباتی این حزب خبر داد.

«یدالله طاهرنژاد»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در پاسخ به این پرسش که لیست انتخاباتی این حزب امروز (چهارشنبه) منتشر می‌شود یا خیر، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: انشاءالله امروز لیست را ارائه می‌دهیم.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به علت حضور در جلسه، توضیحی برای افراد حاضر در این لیست، نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است براساس جلسه یکشنبه شب حزب کارگزاران سازندگی، سخنگوی این حزب اعلام کرد: قرار شد بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست، ۲۰ نفره‌ای ارائه دهیم. حزب کارگزاران صرفا کسانی را معرفی خواهد کرد که این حزب بتواند، صلاحیت‌های اخلاقی، مالی و سیاسی آنها را صددرصد تایید کند. این لیست لزوما از میان اعضای حزب تشکیل نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حزب کارگزاران سازندگی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...