Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری در سوریه گزارش کردند که ارتش سوریه امروز موفق شد وارد منطقه شیخ علی در غرب بزرگراه حلب-دمشق شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش سوریه امروز نیز عملیات در غرب استان حلب را ادامه داد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش کرد که ارتش این کشور امروز موفق شد در ادامه پیشروی‌های اخیر، وارد روستای الشیخ علی در غرب بزرگراه حلب-دمشق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
در همین ارتباط، ارتش سوریه بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه نیز دو منطقه در غرب استان حلب را آزاد کرده بود. طبق گزارش سانا، روستا‌های «خان العسل» و «حی الراشدین ۴» در غرب استان حلب از تروریست‌ها پس گرفته شد.

ارتش سوریه طی یک ماه اخیر موفق شد مناطق زیادی در شرق استان ادلب و اخیرا کل مناطق باقی مانده در جنوب استان حلب را تحت کنترل بگیرد تا به این ترتیب کل بزرگراه حلب دمشق بعد از سال‌ها به طور کامل تحت کنترل ارتش قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بزرگراه حلب دمشق شرق استان ادلب غرب بزرگراه حلب دمشق غرب استان حلب استان حلب ارتش سوریه موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس