Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی ایران با هماهنگی قبلی سر تمرین تیم فولاد حاضر شد و مورد استقبال جواد نکونام قرار گرفت.

 به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی ایران با هماهنگی قبلی سر تمرین تیم فولاد حاضر شد و مورد استقبال جواد نکونام قرار گرفت.

سرمربی فولاد خوزستان ضمن تبریک به سرمربی جدید تیم ملی دقایقی قبل از تمرین با اسکوچیچ صحبت کرده و برای او آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ که سابقه بازی در لاس پالماس را دارد به زبان اسپانیایی با جواد نکونام به گفت ‌گو پرداخت.

همچنین ایوب والی کاپیتان تیم فولاد خوزستان که در گذشته شاگرد اسکوچیچ بوده است نزد سرمربی جدید تیم ملی رفت و این انتصاب جدید را به او تبریک گفت.

سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان نیز به نمایندگی از کلیه اعضای تیم،  انتصاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را مجددا تبریک گفته و برای او آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

گفتنی است دراگان اسکوچیچ در حاشیه تمرین فولاد، ضمن تشکر از این باشگاه  خوزستانی و سرمریی این تیم گفت: جواد نکونام را کاملا می شناسم. او بازیکنی بزرگ و آینده مربیگری فوتبال ایران است.

 ایلنا

برچسب ها: دراگان اسکوچیچ ، جواد نکونام ، تیم ملی فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ جواد نکونام تیم ملی فوتبال سرمربی جدید تیم ملی دراگان اسکوچیچ فولاد خوزستان تیم ملی ایران جواد نکونام تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط