Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان امروز (چهارشنبه ۲۳ دلو/ بهمن)  در یک نشست اضطرای که با شرکای بین المللی افغانستان، برگزار شد خواهان همکاری برای مبارزه با شیوع و کنترل ویروس کرونا شد.

فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه/ بهداشت افغانستان ویروس کرونا را تهدیدی برای تمام کشورها به ویژه افغانستان خواند و گفت: «وزارت صحت عامه با وجود این‌که امکانات کمی در اختیار دارد، تدابیر جدی را برای جلوگیری از شیوع و کنترول این ویروس روی دست گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر صحت عامه/ بهداشت افغانستان تاکید کرد که با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا، وزارت صحت عامه/ بهداشت نیاز به همکاری های بیشتر دارد.

نمایند‌گان کشورهای خارجی نیز در این نشست اعلام کردند که جلوگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا اولویت کاری آنها است و آنها در این زمینه با افغانستان همکاری می کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صحت عامه ویروس کرونا افغانستان بهداشت افغانستان وزارت صحت عامه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند