Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@19:57:43 GMT

اسامی نهایی نامزدهای مجلس یازدهم در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۷۲۸۲

اسامی نهایی نامزدهای مجلس یازدهم در مسجدسلیمان

رییس ستاد انتخابات خوزستان اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، علی‌حسین حسین‌زاده روز چهارشنبه افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- رستم اشرف پوربیرگانی

۲- غلامحسین بابادی

۳- محمدابراهیم پیرعباسی

۴- محمود توژی

۵- رضا جلیلی سه بردان

۶- سلطانمراد جمال پور

۷- اسماعیل جوکار

۸- مالک خدادادی ارپناه

۹- غلام خسروی حاجی وند

۱۰- اکرم رجبی

۱۱- حسن رئیسی

۱۲- مهدی سراج الدین میرقائد

۱۳- علی عسگر ظاهری عبده وند

۱۴- حامد عبداللهی ارپنائی

۱۵- مرضیه محبی نورالدین وند

۱۶- نبی اله نری میسا

۱۷- علیرضا ورناصری قندعلی

۱۸- صفی اله هزاریان

۱۹- صادق یزدی

بر اساس این گزارش در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل ۵۷ نفر داوطلب بودند که هیات نظارت بر انتخابات صلاحیت ۱۳ نفر و شورای نگهبان صلاحیت ۱۹ نفر را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حوزه انتخابیه یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند، که ۶۶۳ نفر در هیات های اجرایی انتخابات تایید شدند، ۳۳ نفر از آنها انصراف داده و در نهایت ۳۸۸ نفر (معادل ۴۷ درصد) در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

شورای نگهبان در مرحله تجدید نظر نیز آمار قطعی نامزدهای انتخابات این دوره در خوزستان را ۳۹۰ نفر اعلام کرده است.

خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد. استان خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. حوزه‌های انتخابیه آبادان و اهواز هر کدام با سه کرسی بیشترین تعداد نمایندگان از خوزستان را در مجلس شورای اسلامی دارند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا استانداری خوزستان انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیکا انتخابات98 انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه یازدهمین دوره شورای نگهبان تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس