Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در جشن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای حرم مطهر حضرت زینب (س)، با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی معجزه‌ای بود که هیمنه استکبار را به‌هم ریخت.

او ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) مانند نام بلند خود، روح خدا را در امت اسلام و جهان بشریت دمید و با نور وجودی خود، ظلمت استکبار را نابود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله طباطبایی تصریح کرد: حضرت امام در هیچ دانشکده سیاسی تعلیم ندیده بود، ولی توانست با اراده ملت و ایمان بالای خود پیروزی بزرگ را مسجَّل کند.

او ایجاد حکومت دینی را یکی از اهداف و آرزو‌های انبیای الهی عنوان و خاطرنشان کرد این آرزوی بزرگ، توسط حضرت امام خمینی محقق شد.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه مسئله قدس را مظهر وحدت مسلمین دانست و گفت: همه مدیون امام راحل هستیم که این مسئله مهم را احیا کرد و امام خامنه‌ای نیز بیان داشتند که معامله قرن محکوم و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بر همه واجب و لازم است.

آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: همه کسانی که در جلسه معامله قرن حضور داشتند، نه‌فقط به اسلام بلکه به رسالت تمام پیامبران خیانت کردند و ذلت و حقارت را به عزت و ایمان ترجیح دادند؛ همانند گاو شیرده.

او در پایان سخنانش، شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را باعث جریان گرفتن خون تازه در رگ‌های مردم منطقه دانست که به پیروزی نهایی و آزادسازی قدس منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه سالگرد پیروزی انقلاب آیت الله طباطبایی معامله قرن حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • هجوم برای خرید طلا