Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:40:50 GMT

میز خدمت در مسجد جامع شهر زنوز برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۷۶۹۲

میز خدمت در مسجد جامع شهر زنوز برپا شد

حجت الاسلام نعمت زاده، تاکید کرد: خدمت به مردم شعار اول نظام جمهوری اسلامی ایران و توصیه اول مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین «علی نعمت زاده» در میز خدمت که با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجد جامع شهر زنوز برگزار شد، تاکید کرد: خدمت به مردم شعار اول نظام جمهوری اسلامی ایران و توصیه اول مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه مرند با اشاره به تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها افزود: انقلاب اسلامی ایران با گذشت ۴۱ سال همچنان روی پای خود ایستاده و استقلال خود را حفظ کرده است.

 

امام جمعه مرند همچنین با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در بین ملت ایران و جهان خاطرنشان کرد: خدمت خالصانه به مردم، شهید سلیمانی را محبوب مردم کرده بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در ادامه با اشاره به طمع دشمن و استکبار نسبت به انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: دشمن در سال ۸۸ به دنبال فتنه‌ای برای تجزیه کشور بود، اما مردم با گوش فرا دادن به فرامین رهبری، نقشه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

 

وی امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون شهدا دانست و تاکید کرد: باید فرهنگ علوی و اهل بیت (ع) را در جامعه نهادینه کرده و در خود تقویت کنیم، ما بدهکار شهدا و جانبازان هستیم.

 

امام جمعه مرند در ادامه عنوان کرد: همه باید برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صحنه آمده و در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند، چرا که نگاه دشمن به کشور ماست که ملت بعد از ۴۰ سال خسته شده اند یا نه همچنان پشتیبان نظام خود هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاد در بخش دیگری با اشاره به اینکه زنوز شهر فرهنگ و علماست، ابراز داشت: ۱۰ ها دانشمند فقیه از شهر زنوز برخاسته اند، علمایی مانند ملاعلی زنوزی و حکیم طهرانی و این ویژگی شهر زنوز نباید فراموش شود.

 

 

 

مهم‌ترین عنصر توسعه هر جامعه

 

همچنین معاون استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به برخی از نظریه‌های توسعه ابراز داشت: مهم‌ترین عنصر توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای، نظام آموزشی جامعه است که مبتنی بر رفتارسازی، آموزش، تربیت و نهادینه کردن برخی منش‌ها باشد.

 

داود گرشاسبی با اشاره به مشارکت مردم و خیرین در پیشرفت شهر زنوز عنوان کرد: ساخت مرکز رفاهی و ساختمان جهاد کشاورزی و احداث مرکز فوریت‌های پزشکی در شهر زنوز نشان می‌دهد که مردم این شهر برای توسعه و پیشرفت این شهر همدل شده اند.

 

فرماندار ویژه مرند تاکید کرد: باید فکر همراهی مردم با پیشرفت را در جامعه توسعه داد، هر شهری دارای نیروی انسانی و معدن است، اما توسعه آن شهر نیازمند تربیت نسل خواهد بود.

 

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت خیرین عنوان کرد: باید با نگاه به گذشته با افتخار، وضع موجود و آینده پیش رو قدم‌هایی در جهت توسعه برداشت.

 

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: برای گازکشی پایگاه اورژانس سه راهی زنوز ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیاز داریم که ۲ میلیون تومان آن از سوی اداره اوقاف پرداخت خواهد شد و برای تأمین مابقی آن نیازمند مشارکت خیرین و مردم هستیم.

 

گرشاسبی در ادامه با اشاره به وضع ترمینال مسافربری شمال مرند عنوان کرد: اگر خودروهای ۱۵۰ روستا در مرکز شهر مرند مسافر سوار و پیاده کنند، مرکز شهر به پارکینگ خودرو تبدیل می‌شود.

 

 

 

اجرای بزرگ‌ترین پروژه سرمایه گذاری در زنوز

 

شهردار زنوز نیز در این مراسم ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی این است که مسئولین همیشه در کنار مردم هستند.

 

مقدم زاده با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری زنوز عنوان کرد: پایگاه فوریت‌های ۱۱۵ شهر زنوز امروز افتتاح شد که در کنار درمانگاه به صورت مکمل عمل خواهد کرد تا خدمات بهداشتی به مردم ارائه شود.

 

وی تاکید کرد: مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری زنوز در حال احداث است که نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

 

شهردار زنوز گفت: ساختمان جهاد کشاورزی زنوز با مشارکت اداره جهاد کشاورزی شهرستان مرند، شهرداری و شورای شهر و جمعیت خیرین این شهر در حال احداث که حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

مقدم زاده همچنین حوزه سرمایه گذاری را یکی از حوزه‌های شاخص شهرداری زنوز دانست و اذعان داشت: جدول گذاری با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد و احداث کمپ فرهنگی ورزشی «آتا» نیز در دست انجام است تا سال آینده کلنگ احداث هتل نیز به زمین زده خواهد شد که بزرگ‌ترین پروژه سرمایه گذاری در سطح شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود.

 

وی احداث بازارچه محلی در سه راهی زنوز، اصلاح پیچ‌های خطرناک جاده سه راهی، آبرسانی به زنوز، اجرای سیستم اطلاعات مکانی جی آی اس را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در شهر زنوز برشمرد.

 

گفتنی است، در پایان میز خدمت، ساعت ۲۱ ضمن اجرای نورافشانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بانگ تکبیر الله اکبر سر داده شد.

 

 

منبع: پایگاه خبری جماران/خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر زنوز میز خدمت معاون استاندار آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین انقلاب اسلامی ایران امام جمعه مرند سرمایه گذاری جهاد کشاورزی نعمت زاده میز خدمت شهر زنوز سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند