Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در نشست مدیران مدارس علمیه خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مشهد افزود: مدیران حوزه علمیه در شعاع آموزشی خود چندین نفر را برای سربازی امام عصر (عج) تربیت می‌کنند که این کاری بزرگ است.

وی ادامه داد: در تربیت نیرو، برگزاری درس اخلاق، یک دهم کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه اهمیت دارد فضاسازی و جوسازی در مدرسه است که فضای فکری و فرهنگی از نظر بینش خاص بصیرتی ایجاد شده و نیروی مجاهد با انگیزه جهادیپرورش یابد.

وی با بیان اینکه روحانیت سرمایه امام زمان (عج) است گفت: مدیریت حوزه علمیه یک مقام و منصب تشریفاتی نیست. کسی در این کار موفق است که پای کار بایستد و امروز آنچه اهمیت دارد پرورش نیرو در کنار آموزش است.

نشست مدیران حوزه‌های علیمه استان‌های خراسان با حضور ۱۷۰ زن و مرد تا فردا در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد ادامه دارد.

حوزه علمیه خراسان با هزار و ۲۰۰ سال قدمت و ۴۰ هزار طلبه در ۱۶۹ مدرسه علمیه تحت نظر ۲ هزار استاد، پس از حوزه علمیه قم دومین مرکز حوزوی ایران است.

هم اکنون افزون بر ۴۰ جلسه درس خارج و ۴۰۰ جلسه درس سطوح عالی در حوزه علمیه خراسان برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علم الهدی علمیه خراسان حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند