Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@00:14:27 GMT

درگیری ارتش سوریه با نظامیان اشغالگر آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۷۷۶۸

منابع سوری از درگیری ارتش سوریه با نظامیان آمریکایی در حومه قامشلی و حملات هوایی تروریست‌های آمریکایی به منطقه خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مهر، شبکه الجزیره گزارش داد: نیرو‌های ارتش سوریه با گشتی آمریکایی در حومه قامشلی درگیر شد که بر اثر این درگیری یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شبکه به نقل از منابع خود اعلام کرد: درگیری‌ها هنگامی رخ داد که نیرو‌های سوری در صدد توقف گشتی آمریکایی در روستای تل حامو در حومه قامشلی و به اهتزاز درآوردن پرچم سوریه بر فراز آن برآمدند.

این منابع افزودند: هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی بر فراز حومه قامشلی به پرواز درآمدند و صدای انفجار در منطقه پس از حادثه فوق شنیده شد و اینکه منطقه مذکور هدف قرار گرفته شده است.

این در حالی است که شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد که هواپیما‌های آمریکایی سه حمله به روستا به منظور تامین امنیت خروج گشتی‌های نظامی خود از اطراف روستا، انجام دادند.

سانا هم اعلام کرد: در جریان تیراندازی نظامیان اشغالگر آمریکایی به ساکنان روستا‌های خربه عمو و حامو در شرق شهر قامشلی که در مرکز ایست و بازرسی ارتش سوریه که مانع عبور گشتی آمریکایی شده بود، یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد و آمریکایی‌های مستقر در این مرکز را سنگباران کردند و پرچم آمریکا را از روی آن به پایین کشیدند.

خبرنگار سانا گزارش داد که ارتش سوریه صبح امروز مانع عبور چهار گشتی نیرو‌های اشغالگر آمریکایی که در حال حرکت در جاده السویس-علایا-خربه عمو به شرق از قامشلی بودند، شدند و آن‌ها را مجبور به بازگشت کردند.

بر اساس گزارش سانا، نظامیان تروریست آمریکایی به شهروندان سوری که خودرو‌های زرهی آمریکایی را از کار انداختند حمله کردند.

سانا همچنین گزارش داد: در جریان عبور گشتی‌های اشغالگران آمریکایی در روستای بویر البوعاصی در حومه قامشلی، مردم آن‌ها را سنگباران کردند و آن‌ها را مجبور به توقف کردند.

خبرگزاری سوریه از درگیری با سلاح سنگین میان ساکنان روستای خربه عمو و نظامیان آمریکایی هم خبر داد که منجر به فرار نظامیان آمریکایی از روستا با پوشش هوایی آمریکایی شد.

همزمان النشره به نقل از شبکه الاخباریه سوریه از کشته شدن یک نظامی آمریکایی در روستای خربه عمو در شرق قامشلی خبر داد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نظامیان آمریکا قامشلی تروریست سوریه آمریکایی در روستای نظامیان آمریکایی اشغالگر آمریکایی حومه قامشلی گشتی آمریکایی ارتش سوریه خربه عمو یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد

تصاویر به دست آمده از یک پهپاد سرنگون شده در غزه نشان می‌دهد که ارتش اشغالگر چگونه از یک مرد فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره خبر داد که به تصاویر یک پهپاد سرنگون شده در غزه دست یافته است که نشان می‌دهد اشغالگران از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

تصاویر ضبط شده توسط این پهپاد نشان می‌دهد که تانک‌های ارتش اسرائیل وارد قبرستان «التوانسه» در محله الشجاعیه شده‌اند و همچنین درون چند مدرسه سنگر گرفته‌اند.

طبق این ویدئو ارتش اشغالگر چند فلسطینی را به عنوان سپر انسانی وارد یکی از مدارس می‌کنند تا از آتش رزمندگان فلسطینی در امان بمانند.

اسرائیل غیرنظامیان بیمارستان الشفاء را سپر انسانی کرده است

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • طوفان‌الاقصی/ جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست