Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@22:37:44 GMT

پلمب باغ تالار متخلف در لواسان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۷۹۴۰

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب باغ تالار متخلف در شمال شرق تهران خبر داد. ناطقان: سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی تالار و باغ تالار در شهر تهران توسط ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس و ادارات مربوط به اجرا گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در همین راستا ماموران اداره اماکن پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی روز بیست و یکم بهمن ماه، از باغ تالاری در حوالی منطقه لواسان که مراسم‌های هنجار شکن با حضور تعدادی خانم و آقای جوان برگزار می‌کرد بازدید کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه این واحد باغ تالار به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط و انجام رفتار‌های هنجارشکن، با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد، گفت: تا کنون، ۴ تالار و باغ تالار متخلف پلمب و برای ۵ واحدصنفی متخلف دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

سرهنگ مرادی به تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس تاکید کرد و گفت: شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: باغ تالار متخلف ، پلمپ ، لواسان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: باغ تالار متخلف پلمپ لواسان باغ تالار متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر