Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه اندازی مرکز بیماری های خاص، مرکز پزشکی هسته ای، ساخت خانه بهداشت کاکان، ساخت پلی کلینیک تخصصی دندانپزشکی، پایگاه سلامت شهر سوق و همراه سرای بیمار در بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران در دستور کار مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کیان دهراب پور» عصر امروز (23 بهمن) در نشست اعضای مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: استارت فعالیت مجمع خیرین سلامت استان از سال ۸۹ زده شد و هم اکنون این مجمع در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد هدف مجمع را سامان دهی و شناسایی خیرین سلامت دانست و گفت: با توجه به بضاعت کم مجمع ولی پیشرفت های خوبی در استان داشتیم.

 

وی یادآور شد: برخی به اشتباه فکر می کنند فقط دانشگاه علوم پزشکی باید سلامتی را در سطح ملی و استان ها تصدی ‌گری کند، در حالی که 25 درصد سلامتی بر عهده وزارت بهداشت و 75 درصد این مدیریت بر عهده مردم و سازمان های غیر دولتی وابسته به وزارت بهداشت است.

 

دهراب پور ادامه داد: یکی از مهم ترین مواردی که به نهادینه شدن سلامتی کمک می کند، مشارکت مردمی و همتی است که مردم در راستای سلامتی در جامعه انجام می دهند.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت مردمی را موضوع مهمی دانست که سازمان های غیر دولتی و مردم باید وارد میدان شوند و اضافه کرد: مجمع خیرین سلامت مهم ترین سازمان غیر دولتی است که کمک کار سلامت در کشور شده است.

 

دهراب پور با اشاره به وضعیت اقتصادی ضعیف مردم و فعالیت های خوب مجمع خیرین سلامت استان، ابراز داشت: این مجمع تاکنون در زمینه های ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی، پایگاه سلامت و تهیه تجهیزات اقدام های خوبی انجام داده است.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجمع در هر استان هیئت امنایی دارد که در راس آن نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس هیت امنای خیرین سلامت قرار گرفته، ادامه داد: حدود 50 نفر در هیئت امنای خیرین سلامت عضویت دارند.

 

وی گفت: در دوره های قبل مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی(ره) و سپس آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی تلاش های ارزشمندی در زمینه جذب خیرین به این مجمع انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

«سالار جوکار» نیز در این نشست با بیان اینکه در سال 89 که کسی پیگیر کار نبود با همکاری تعدادی از افراد فعالیت مجمع خیرین سلامت آغاز شد، گفت: مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی(ره) و آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی همکاری های خوبی با مجمع داشتند.

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به تشکیل نشست های ماهانه هیئت امنای این مجمع اشاره کرد و اظهار داشت: هرچند کار ما مددکاری نیست ولی در کنار کارهای عمرانی، کم و بیش بحث مددکاری را نیز انجام می دهیم.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون پروژه های خوبی با کمک خیرین درون و بیرون استانی در دست اقدام است، ادامه داد: در سال جاری بیش از 60 نفر جهت دریافت وام سه میلیونی معرفی شده اند.

 

جوکار ضمن بیان اینکه اعضای هیئت مدیره نیز ماهیانه مبالغی را بین خودشان جمع آوری و به بیماران نیازمند کمک می کنند، گفت: هم اکنون بحث همراه سرای بیمار با زیربنای یک هزار و 50 متر در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را داریم که در سه طبقه در حال ساخت است.

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی مرکز بیماری های خاص، مرکز پزشکی هسته ای با همکاری بانک پارسیان در بیمارستان امام سجاد (ع)، ساخت خانه بهداشت کاکان، ساخت پلی کلینیک تخصصی دندانپزشکی گچساران، پایگاه سلامت شهر سوق و همراه سرای بیمار در بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران را از جمله پروژه های در دست اقدام این مجمع دانست.

 

وی گفت: از سال 1389 تاکنون مجمع خیرین سلامت ارزش پروژه هایی که به نفع دولت برای خدمت رسانی به مردم انجام داده، مبلغ 25 میلیارد تومان بوده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز پزشکی هسته ای همراه سرا مجمع خیرین سلامت خیرین خانه بهداشت سلامت همراه سرای بیمار پایگاه سلامت هیئت امنای دهراب پور غیر دولتی ملک حسینی هم اکنون آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد

امتداد - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ – در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.
دکتر اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ  ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.
گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته