Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@06:20:00 GMT

عذرخواهی آذری جهرمی اشتباه رسانه‌ای در انتخاب لباس فضانوردی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۳۰۰

عذرخواهی آذری جهرمی اشتباه رسانه‌ای در انتخاب لباس فضانوردی

‍‍‍‍‍‍

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مصاحبه اخیر خود انتخاب لباس فضانوردان را یک اشتباه رسانه ای دانست و بابت آن عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا،محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند روز پیش با انتشار تصویری در حساب توئیتری خود از طراحی لباس فضانوردان در آینده رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پست خود لباسی را با لوگوی پرچم ایران منتشر کرده و توضیح بیشتری درباره تصویر نداده بود. اما کاربران نکات عجیبی در این تصویر دیدند که به سرعت با پست‌ها و نظر‌های خود به آن‌ها اشاره کردند.

حرف اصلی کاربران این بود که این لباس مشابه نمونه لباس فضانوردان آمریکایی است که فقط لوگوی ناسا در آن حذف و پرچم ایران بر روی آن حک شده است.

سرانجام امروز وزیر جوان در مصاحبه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد و از مردم به دلیل عکس منتشر شده عذرخواهی کرد.

محمد جواد آذری جهرمی در مصاحبه خود گفت:

«همان شب هم توضیح دادم که مساله چه بود، اما باید بدون لکنت، عذرخواهی کرد که انتخاب آن لباس، اشتباه رسانه‌ای بود. این کار اصل موضوع تصمیم ایران برای اعزام فضانورد را تحت الشعاع قرار داد و خبر را پوشاند. باید از دوستانی که در حوزه فضایی و اعزام فضانورد تلاش می‌کنند پوزش خواست. این پست را حتما حذف خواهم کرد.»

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات لباس فضانوردی لباس های فضانوردی اشتباه رسانه ای لباس فضانوردان آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تأکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت: ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 6090778

دیگر خبرها

  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • فضانوردان چینی به ایستگاه فضایی رسیدند
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم