Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران رامین معبودی ظهر چهارشنبه در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهرستان اردبیل عنوان کرد: با توجه به شدت گیری بارش‌ها و کولاک برف در دو روز اخیر به بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل امدادرسانی شده است.

به گفته وی در شب گذشته و با افزایش شدت بارش‌ها عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل توانستند تا زن باردار اهل روستای آبی بی گلو را ضمن جا به جایی و حمل به موقع، تحویل عوامل اورژانس دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: عوامل امداد و نجات جمعیت هلال امر استان اردبیل در ۴۸ ساعت گذشته به ۷۵۱ نفر نیز به دلیل شرایط خاص جاده‌ها و عدم امکان تردد در بخشی محورها اسکان موقت دادند.

معبودی عنوان کرد: در عملیات اسکان مذکور ۳۱ تیم عملیاتی با بهره گیری از ۱۳۱ نیرو اقدامات مرتبط با امداد و نجات را به شهروندان و مسافران ارائه کردند.

وی از اماده باش ۲۴ ساعته عوامل امداد و نجات برای خدمات رسانی به آحاد مردم خبر داد و تصریح کرد: در روزهای اخیر ۱۲ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت در کنار یک پایگاه کوهستان و ۱۴ اکیپ سیار، عملیات امدادرسانی در برف و کولاک را انجام دادند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران اردبیل عوامل امداد و نجات استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ‎امدادرسانی به ٨٠٠ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر