Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جوی در اغلب محور‌های مواصلاتی  استان‌های شمالی، شمال غرب و غرب کشور فاقد هرگونه بارش و نزولات جوی است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: به جهت برودت هوا، کولاک و شدت باد موجود، در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان شاهد کولاک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در محور‌های اصلی که در این استان‌ها وجود داره تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: خصوصا برای استان‌های گیلان و زنجان، حتما باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

سرهنگ رحمانی افزود: در حال حاضر وزش گرد و خاک را در برخی از محور‌های استان سیستان و بلوچستان شاهد هستیم. بارش باران نیز در این استان متوقف شده، اما وزش گرد و خاک را در محور‌های زاهدان، زابل شاهد هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج چالوس یک طرفه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر با بیان اینکه این محدودیت به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است گفت: در حال حاضر تردد از سمت شمال به جنوب انجام می شود

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

زندی فر با اشاره به ریزش سنگ در شب گذشته در محور کرج چالوس گفت: با تلاش راهداران انسداد برطرف شده و اکنون تردد در جریان است.

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور کرج چالوس یک طرفه شد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان