Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  فردی که بند بالائی انگشتش بلندتر از بند‌های دیگر باشد، احساساتی و بسیار وفادار است و محبت و دوست داشتن دیگران در این فرد گاه به حد جنون می‌رسد.

چنین فردی در حد اعلا وفادار است، ولی اگر از طرف مقابل بی توجهی ببیند، کاملاً تغییر رویه می‌دهد و کورکورانه رفتار می‌کند، زیرا همیشه خواستار توجه کردن طرف مقابل به خودش است و این فرد با چنین خلق و خوئی اکثراً طرف مقابل خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(شکل a)

فردی که بند بالائی و میانی انگشتش یکسان و یک اندازه باشد، معمولاً آرام است، ولی این آرامش روحی شاید در اوضاع و شرایط متفاوت تغییر کند. چنین فردی به هر چیزی سریع واکنش نشان می‌دهد و برای کار‌های خود به خوبی برنامه ریزی می‌کند و به همین دلیل به راحتی به اهداف خود می‌رسد. این فرد عاقلانه رفتار می‌کند و روابطش با دیگران چندان تغییری نمی‌کند. چنین فردی تلاش می‌کند که روابطش را بهتر و بهتر کند، ولی به کُندی و آرامی. طرف مقابل نیز همیشه به این فرد احترام می‌گذارد. (شکل b)


فردی که بند پائین انگشتش بلندتر از بند‌های دیگر باشد، راستگو و مورد اعتماد است و خصوصیات فراوانی دارد که دیگران را به سوی خود جذب می‌کند. این فرد انسانی کاردان و بسیار هوشیار و پیش از هر کار و تصمیمی به خوبی فکر می‌کند. احساسات خود را کنترل و تلاش می‌کند که احساساتش را از دیگران پنهان کند. پیش از آغاز روابط عاطفی با دیگران به خوبی فکر می‌کند. (شکل c)

منبع: جدیدترین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگشتان دست اخلاق طرف مقابل چنین فردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • ثبت تصویری جالب از تجمع امروز مقابل سردر دانشگاه تهران
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش