Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا موسی علی، رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بیست و هشتمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی فجر، گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در نه دور به روش سوئیسی به میزبانی شهر چابهار برگزار شد.

او با اعلام اینکه ۷ شرکت کننده از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: در پایان این مسابقات در جدول اساتید این رقابت‌ها که ویژه‌ی شرکت کنندگان بالای ۲۰۰۰ برگزار گردید، استاد بزرگ پوریا درینی موفق به کسب مقام سوم مسابقات برق آسا و مقام چهارم مسابقات استاندارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی علی افزود: حامد بهروزی مقدم دیگر شرکت کننده‌ی کرمانی جدول اساتید با عملکرد خوب خود در بخش بلیتز توانست رتبه‌ی پنجم را کسب کند.

او تصریح کرد: در جدول B این رقابت‌ها که ویژه‌ی ریتینگ داران کمتر از ۲۰۰۰ برگزار شد، ایلیا درینی توانست با کسب ۶.۵ امتیاز از ۹ بازی سوم شود.

موسی علی بیان داشت: زهره دهقان نوجوان کرمانی نیز با کسب ۵ امتیاز و افزایش بیش از ۱۲۰ واحد درجه بین المللی، عنوان بهترین بازیکن ریتینگ کمتر از ۱۵۰۰ جدول B مسابقات را به دست آورد.

او این درخشش را به جامعه شطرنج استان کرمان تبریک گفت و برای این ورزشکاران آرزوی موفقیت‌های بیشتر کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون شطرنج دهه فجر رقابت ها استان کرمان بین المللی موسی علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 

ناصر عسکری نژاد با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی در بین خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین گام‌های این نهاد در توانمندسازی جامعه هدف است که این امر مهم با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 
 
وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب جامعه فرهنگی استان به ویژه معلمان در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند تصریح کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نیستند و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

عسکری نژاد با تأکید بر اینکه معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، گفت: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekrame. emdad. ir حمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده بگیرند.

هم اکنون ۲۷هزار و ۵۴۸فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی