Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@23:26:22 GMT

پسر پله: پدرم قادر به تکان دادن پایش نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۷۷۴

پسر پله: پدرم قادر به تکان دادن پایش نیست

فوتبال بی شک محبوبیت دو چندانش را نسبت به رشته‌های دیگر در دنیا مدیون ستاره‌های پر فروغی، چون پله، مارادونا ... و در دهه اخیر مسی و رونالدو است.

در این بین پله به لحاظ جنس فوتبال برزیلی وبیوگرافی زندگی طرفداران خاص خودش را دارد، که همواره اعتقاد دارند مروارید سیاه یا سلطان پله بهترین فوتبالیست تمام ادوار تاریخ بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس خبر رسانه برزیلیا، در این روز‌های پله ۷۹ ساله شرایط جسمانی خوبی ندارد و در چند سال گذشته چندین بار به دلایل بیماری‌های مختلف در بیمارستان تحت مراقبت ویژه قرار گرفته است.

ادینهو فرزند پله در مورد آخرین شرایط جسمانی پدرش گفت: پدرم یک الگو و سمبل برای فوتبال جهان به حساب می‌آید از همه جای دنیا و از شخصیت‌های مختلف برای دیدار وی به خانه ما می‌آیند و وی افتخار فوتبال برزیل است.

وی افزود: پله دوست ندارد وقتی بیمار شد رسانه‌ها با خبر شوند، اما الان وی شرایط خوبی ندارد. وی حتی قادر به تکان دادن پایش هم نیست و به همین خاطر دوست ندارد با کسی ملاقات کند. با وجود اصرار ما میلی به خارج شدن از خانه ندارد و بسیار از این مورد نگران و ناراحت است و منزوی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال اسطوره فوتبال جهان پله بیمار فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز در جریان جلسه هم اندیشی مدیرعاملان تیم‌های لیگ برتر و سوپرلیگ فوتسال زنان با احسان اصولی و اعضای سازمان لیگ فوتسال، اصولی در بخشی از این جلسه نکته ویژهای را مطرح کرد.

سخنگوی و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این جلسه گفت: ششم خرداد ماه قرار است قرعه کشی مسابقات جام جهانی در ازبکستان برگزار شود و همانجا می‌خواهیم از تیم ملی برزیل دعوت کنیم که برای بازی با تیم ملی ایران به تهران بیاید.

او ادامه داد: حضور برزیل در کشور ما کل فوتسال را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هم خانم‌ها و هم آقایان از آن سهم می‌برند. برای همین است که می‌گویم کل جامعه فوتسال باید به همدیگر کمک کنیم و کنار یکدیگر قرار بگیریم.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد مردی میانسال پس از ۱۰ روز در انباری خانه‌اش
  • پیام تکان دهنده یک فلسطینی از زیر آوار | عکس
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • ردپای زن معتاد در قتل شوهر خواهرش
  • برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس