Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۸۵ مطب دندانپزشکی در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفتند تاکید شد: میادین میوه و تره‌بار استان مرکزی باید ساماندهی شوند. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید احمد سجادی عصر امروز در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی با اشاره به حقوق شهروندان استان اظهار داشت: 8 دستگاه به عنوان دستگاه برتر در زمینه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی انتخاب شدند و حدود 6 دستگاه هم در حوزه رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب ضعیف عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دستگاه‌های مرکزی از جمله وزارتخانه‌های مرتبط با دستگاه‌های اجرایی استان باید گزارشات اعلام و پیگیری شود و دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کردند مورد تذکر و دستگاه‌های موفق در این راستا مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مرکزی ادامه داد: در زمینه مطب‌های پزشکی استان از حدود 430 مطب پزشکی حدود 60 مطب مشکل داشتند که مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند که 2 مطب به سبب کاستی‌ها در زمینه رعایت حقوق شهروندی پلمپ شدند.

سجادی تصریح کرد: در زمینه ارزیابی دندانپزشکان سطح استان حدود 185 مطب دندانپزشکی در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این مجموع بر اساس گزارش های موجود دو مطب مشکل داشتند و حدود 8 درصد مطب های پزشکی و دندانپزشکی در زمینه رعایت دفن زباله‌های عفونی مشکل دارند که با توجه به عوارض و پیامدهای بهداشتی دفن غیراصولی زباله‌های عفونی تیمی تشکیل می‌شود تا به موضوع رسیدگی کند.

وی بیان کرد: ساماندهی میادین میوه و تره بار در سطح شهرستان اراک یکی از شاخص‌هایی است که حقوق شهروندان در این زمینه نقض می شود و موضوع نحوه خرید میوه شهروندان اهمیت دارد که متاسفانه شهروندان در این زمینه توجه نمی کنند زیرا خریداران حق جداسازی میوه‌ها را ندارند که این موضوع از دو سال گذشته در دستورکار ستاد قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: فروش میوه در سطح شهرستان اراک باید ساماندهی شود و حقوق شهروندان هم در این زمینه رعایت شود.

احداث میادین میوه و تره‌بار در محله‌های پرجمعیت و فاقد بازاراختصاصی|درخواست وزارت صمت برای راه اندازی میادین میوه و تره‌بار در تمام استان‌هااعلام قیمت 10 محصول پرمصرف در میادین میوه و تره‌بار تهرانمراجعه روزانه یک‌میلیون نفر از تهرانی‌ها به میادین میوه و تره‌بار

عدم تعرفه خدمات دندانپزشکی یکی از مشکلات موجود است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به بازرسی از مطب‌های پزشکی گفت: پیرو دستور کمیته صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان علاوه بر 60 مطب از 23 مطب دیگر هم بازدید شد که برخی از مطب‌ها هم درخواستی برای بازدید مجدد داشتند.

سید محمد جمالیان افزود: بر اساس بازدید از یک مطب پزشک که حجامت انجام می‌داد با ضرب الاجل 10 روزه همه نواقص موجود برطرف شد همچنین در مطب پزشکی دیگر که در اتاق تزریقات زباله عفونی نگهداری می‌کرد تذکرات لازم داده و مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: در بازدیدی دیگر پروانه پزشکی فردی که منقضی شده بود تمدید شد و یک مطب پزشکی که فاقد پروانه مطب فعال بود پلمپ شد همچنین 11 مطب پزشکی اقدام به لیزرتراپی می‌کردند که پلمپ شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: اکنون کارتخوان فعال در همه مطب های پزشکی موجود است، یکی دیگر از مشکلات در بازدیدها عدم وجود آسانسور در ساختمان به دلیل قدیمی بودن بنای ساختمان بود که در این زمینه هم تذکرات لازم داده شد تا تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شود.

جمالیان بیان کرد: مطب پزشکان برای بیماران مشکلات حرکتی و بیماران ارتوپد باید در طبقه همکف قرار گیرد، 5 مطب مشکلات بهداشتی و عدم دفن پسماند داشتند که به مراجع مربوطه معرفی شدند.

وی عنوان کرد: نبود کیلینیک دندانپزشکی دولتی در شهرستان اراک یکی از مشکلات موجود است که در این راستا درمانگاه دندانپزشکی با تعرفه بین دولتی و خصوصی در خیابان عباس آباد فعالیت می‌کند و دومین درمانگاه دولتی در خیابان شهید شیرودی در اردیبهشت ماه سال آینده نیز فعالیت خود را شروع می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: عدم تعرفه خدمات دندانپزشکی هم یکی از مشکلات موجود است که امیدواریم به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/713/ ع

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی میادین میوه و تره بار یکی از مشکلات موجود حقوق شهروندان استان استان مرکزی باید ساماندهی مطب های پزشکی مورد ارزیابی حقوق شهروندی شهرستان اراک قرار گرفتند زمینه رعایت سطح استان مطب پزشکی بار استان مطب مشکل پلمپ شد مطب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند

علی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است، اظهار کرد: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و همچنین نارضایتی شهروندان شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی در سنندج افزود: به استناد تبصره ۱ بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی وهمچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اجرا می‌شود.

وی بر لزوم همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
اصغری یادآور شد: طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در سنندج در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه وانت‌های میوه‌فروش در یازده نقطه سطح شهر سامان می‌یابند، اضافه کرد: طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه مقاط مورد نظر برای ساماندهی وانت‌بارها در سنندج است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

اصغری موفقیت در اجرای این طرح را نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی دانست و اضافه کرد مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد.

کد خبر 6096820

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد