Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@02:28:31 GMT

راه 400 روستای آذربایجان‌شرقی بسته است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۹۵۴

راه 400 روستای آذربایجان‌شرقی بسته است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ‌آذربایجان‌شرقی گفت: برف و کولاک راه بیش از یکهزار و ۵۰۰ روستای استان را بسته بود و با وجود تلاش نیروهای راهداری به علت تداوم کولاک هنوز راه ۴۰۰ روستا بسته است.

غلامرضا رسول زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: بیشترین تعداد روستاهای مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف روزهای اخیر در شهرستاهای هشترود ، چاراویماق ، میانه ، سراب و بستان آباد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل کولاک و بارشهای شدید روزهای گذشته راه برخی روستاهای استان چند بار بعد از بازگشایی دوباره مسدود شده است، افزود: راهداران با ماشین آلات سبک و سنگین برای بازگشایی راههای برفگیر استان در تلاش هستند.

وی با اشاره وجود برف و لغزندگی محورهای ارتباطی استان از رانندگانی که قصد تردد در راههای شهری و روستایی استان را دارند خواست تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی اعلام کرد: در زمان حاضر در محورهای مراغه - هشترود ، میانه - قره چمن و اهر - کلیبر به علت کولاک با محدودیت دید مواجه هستیم.

از ابتدای هفته جاری با ورود سامانه بارشی، برف و کولاک استان را فرا گرفت .

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه: asriran.com/002zcc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود