Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:01:43 GMT

چند کاندیدا در استان زنجان تایید صلاحیت شدند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۹۹۵

چند کاندیدا در استان زنجان تایید صلاحیت شدند؟

ایسنا/زنجان دبیر ستاد انتخابات زنجان آخرین آمار کاندیداهای تایید صلاحیت‌شده در استان را اعلام کرد.

خیرالله ترخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  تایید ۱۱۳ نفر در استان زنجان اعلام شده است که از میان این افراد، ۶۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان و طارم است

وی تصریح‌ کرد: براساس اعلام مراجع ذی‌ربط ۲۰ نفر از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه،  ۱۵ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده و ۹ نفر از حوزه انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود تایید صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول به انصراف ۴ نفر از کاندیداها نیز اشاره کرد و یادآور شد: ۴ نفر از کاندیداها نیز از حوزه انتخابیه خود جابه‌جا شده‌اند. البته احتمال تغییر این آمار نیز وجود دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان انتخابات مجلس یازدهم نفر از حوزه انتخابیه تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنحان و پاسارگاد به دلیل نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

اسماعیل خوشبخت افزود: هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات