Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تیم ما با الهلال قابل قیاس نیست و با وجود تفاوت‌های زیادی که با این تیم داریم، نمایش بدی از خودمان ارئه نکردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین مرادمند درباره اینکه چرا در بازی با الهلال به میدان نرفت، اظهار داشت:

من در بازی با فولاد از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و این موضوع باعث شد تا نتوانم بعد از آن بازی با تیم تمرین کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای بازی با الهلال هم به خاطر مشکل ویزا یک روز دیرتر به اردو اضافه شدم، ولی همان‌طور که گفتم مصدومیت از ناحیه مچ پا باعث شد که برای بازی با الهلال ریسک نکنم. خوشبختانه الان وضعیت بهتری دارم و به امید خدا مشکلی برای دیدار با پاختاکور نخواهم داشت.

وی درباره شکست تیمش برابر الهلال خاطر نشان کرد:

وقتی می‌خواهیم در مورد بازی صحبت کنیم، باید بدانیم که الهلال در چه جایگاهی است و شهر خودرو در چه جایگاهی قرار دارد. تیم‌های عربی از لحاظ امکانات، هزینه و خیلی چیزهای دیگر با تیم‌های ایرانی قابل قیاس نیستند، ولی تیم ما برابر یکی از تیم‌های مطرح و پرافتخار آسیا بد بازی نکرد. می‌توانستیم نتیجه بهتری در این بازی بگیریم، ولی متأسفانه شکست خوردیم. ما دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم و در بازی با پاختاکور دنبال جبران خواهیم بود.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو راجع به وضعیت شهر خودرو در لیگ برتر و اینکه آیا آنها شانسی برای قهرمانی در فصل جاری دارند، تصریح کرد:

خیلی از تیم‌ها وقتی لیگ را شروع کردند دنبال قهرمانی بودند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. حالا باید دید چه تیمی تمرکز و پتانسیل بیشتری برای قهرمانی دارد. ما تلاش می‌کنیم که در پایان فصل یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا محمدحسین مرادمند محمدحسین مرادمند بازی با الهلال قابل قیاس شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ

به گزارش همشهری‌آنلاین، امشب تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا بین ۲ غول بزرگ لیگ قهرمانان برگزار می‌شود. این هشتمین باری است که بایرن و مادرید در نیمه‌نهایی جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. تیم آلمانی در هر یک از ۲بازی آخر (۱۴-۲۰۱۳و ۱۸-۲۰۱۷) مقابل رئال حذف شده. این در حالی است که تا پیش از دوران کریستیانو رونالدو رئال‌مادرید مقابل آلمانی‌ها مشکل داشت و ۴بار از ۵بار اولی که ۲تیم بین سال‌های ۱۹۷۶تا ۲۰۱۲در این مرحله با هم روبه‌رو شده بودند، بایرن به فینال رفته بود.

این بازی تکراری‌ترین رویارویی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود و ۲تیم ۲۶بازی با هم انجام داده‌اند که ۲۴بار در مراحل حذفی و ۲بازی رفت و برگشتی در مرحله گروهی بوده.

مادرید اخیرا در این رویارویی بهتر عمل کرده و در ۷دیدار اخیر شکست نخورده و در ۶بازی پیروز شده است (یک تساوی). این طولانی‌ترین بازی بدون برد بایرن مقابل حریفی در رقابت‌های اروپایی است.

کهکشانی‌ها همچنین در هر سه بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل تیم باواریایی پیروز شده است (۴بر صفر در فصل ۱۴-۲۰۱۳، ۲ بر یک در فصل ۱۷-۲۰۱۶ و ۲ بر یک در فصل ۱۸-۲۰۱۷) که طولانی‌ترین روند پیروزی تاریخ مقابل این تیم است. هیچ تیم دیگری تاکنون در بازی‌های خارج از خانه متوالی مقابل بایرن در این رقابت‌ها پیروز نشده است.

در ترکیب رئال همچنان بازیکنانی مثل کورتوا و آلابا به‌دلیل مصدومیت غایب خواهند بود اما میلیتائو سرانجام شرایط مسابقه را پیدا کرده. کارواخال هم محروم است و جای خود را به لوکاس واسکس خواهد داد که در ال‌کلاسیکو درخشید؛ یک گل زد، یک پاس‌گل داد و یک پنالتی گرفت. کینگزلی کومان، ساشا بوی، بونا سار و تارک بوخمان در اردوی بایرن‌مونیخ غایب‌اند و لروی سانه و سرژ گنابری هم با درد جزئی روبه‌رو هستند.

هری کین در ۴۲بازی با پیراهن بایرن ۴۲گل به ثمر رسانده و در پیروزی ۲ بر یک این هفته مقابل اینتراخت به رکورد ۴۰۰گل زده در دوران بازی‌ رسیده. او در این فصل از اروپا هم روی ۱۰گل مشارکت داشته و رکورد دیوید بکام (در فصل‌های ۹۹-۱۹۹۸ و ۰۲-۲۰۰۱) و استیون جرارد (۰۸-۲۰۰۷) را به‌عنوان یک بازیکن انگلیسی زده است. او در ۲۲بازی در آلیانس ۲۷گل زده.

تونی کروس همچنان در اروپا دست‌نیافتنی است. جایگاه کروس در بین همه هافبک‌های ۵لیگ برتر اروپایی؛ پاس بلند: اول، پاس رو به جلو: اول، دقت پاس: اول، دقت پاس کوتاه: اول، دقت پاس رو به جلو: اول، دقت پاس پیش‌رونده: دوم، تعداد ارسال پاس به یک سوم دفاعی حریف: دوم.

بایرن‌مونیخ تنها یکی از ۲۴بازی خانگی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخته (۲۰برد و ۳تساوی) و در ۱۵میزبانی آخر (۱۲برد و ۳تساوی) در آوریل ۲۰۲۱که از پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد، نباخته است.

مادرید در این فصل در ۱۰بازی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است (۷برد و ۳تساوی). آنها پیش از این فقط یک‌بار دوره بدون شکست طولانی‌تری را داشته‌اند. رئالی‌ها در مسیر قهرمانی در فصل ۱۷-۲۰۱۶، ۱۱بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته‌اند.

رئال‌مادرید تا به امروز در لیگ قهرمانان اروپا ۷۹بار با تیم‌های آلمانی روبه‌رو شده؛ ۴۰برد، ۱۵مساوی و ۲۴باخت.

فدریکو والورده در هر ۴۷بازی فصل رئال‌مادرید دقایقی بازی داشته و استراحت نکرده است؛ ۳۳بازی در لالیگا، ۱۰بازی در چمپیونزلیگ، ۲بازی در کوپا، ۲بازی در سوپرجام و ۷بازی در تیم ملی اروگوئه. آخرین باری که بازیکنی از رئال (به جز دروازه‌بان‌ها) در کل بازی‌های فصل حضور داشت، فصل ۸۷-۱۹۸۶بود که میشل در هر ۵۸بازی رسمی فصل رئال بازی کرد و در همه بازی‌ها فیکس بود.

وینیسیوس به رکورد گرت بیل در ۲۵۸بازی با پیراهن رئال‌مادرید رسید؛ وینیسیوس با ۲۵۸بازی، ۷۸گل زده و ۷۵پاس گل، گرت بیل با ۲۵۸بازی، ۱۰۶گل و ۶۷پاس گل.

همه تقابل‌های رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ؛ ۲۳بازی، ۱۲برد برای رئال‌مادرید، ۳تساوی، ۱۱باخت برای رئال، ۴۱گل برای رئال و ۳۹گل برای بایرن.

لونین نسبت به نویر عملکرد بهتری داشته است؛ ۳۱مهار لونین مقابل ۱۴مهار نویر. البته لونین گل بیشتری هم خورده؛ ۷گل در برابر ۴گل.

کارلو آنچلوتی هرگز در دوران مربیگری خود مقابل بایرن‌مونیخ شکست نخورده؛ ۶برد و ۲تساوی. این درحالی است که خود توخل آمار بهتری مقابل آنچلوتی دارد؛ ۴برد، ۲تساوی و ۳شکست. رکورد او در بازی با رئال‌مادرید هم عالی است و تنها یک‌بار مقابل این تیم شکست خورده با ۳برد و ۴تساوی، ۱۶‌گل زده و ۱۲‌گل خورده.

از مسابقه‌ای که ۱۰سال پیش در همین روزها (۲۸آوریل) درآلیانس برگزار شد و رئال ۴بر صفر به پیروزی رسید، مودریچ و کارواخال در ترکیب رئال و تونی کروس (آن موقع در بایرن بازی می‌کرد) همچنان هستند. ناچو هم در آن بازی ذخیره بود. آلابا که دفاع چپ بایرن بود فعلا در تیم رئال مصدوم است. نویر و توماس مولر هم که همچنان هستند و قصد خداحافظی ندارند.

رئال در آلیانس یا ورزشگاه قبلی بایرن ۹بار شکست خورده و فقط ۳برد و یک تساوی به‌دست آورده. رئال با آنچلوتی در دیدارهای خارج از خانه مرحله‌حذفی قهرمانان اروپا در ۱۴بازی ۸برد، یک مساوی و ۵شکست داشته است.

کد خبر 848298 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ قهرمانان اروپا تیم بایرن مونیخ تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس