Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان شهردار رشت از فراخوان رانندگان ناوگان غیر شیفت حمل و نقل همگانی رشت خبر داد و عنوات کرد: 40 دستگاه اتوبوس به صورت فعال در نواحی و مناطق و محلات حضور دارند و عملیات جابجایی شهروندان را انجام می دهند.

ناصر حاج محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات عبور و مرور شهر رشت به دنبال بارش بیش از 80 سانتیمتری برف، اظهار کرد: براساس برنامه زمان بندی ابتدا خیابان های اصلی، کمربندی ها، بزرگراه ها و محورهای مواصلاتی هر را باز نگه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از صبح امروز بازگشایی محورهای درجه دو در داخل کوچه های محلات را آغاز کردیم، افزود: 14 دستگاه لودر به 54 دستگاه ناوگان شهرداری اضافه شد تا عملیات با سرعت انجام شود.

شهردار رشت به شهروندان اطمینان داد به نوبت در محلات حضور پیدا خواهند کرد و گفت: نمی توانیم در آن واحد در همه نقاط باشیم لذا محله به محله و خیابان به خیابان و کوچه به کوچه عملیات بازگشایی را انجام خواهیم داد.

حاج محمدی اضافه کرد: تعدادی از معابر برفی که دچار افتادگی تیر برق و قطع برق محلی هستند نیز در اولویت بازگشایی قرار دارند تا نیروهای اداره برق جهت رفع مشکل در محل حضور یابند.

وی از فراخوان رانندگان ناوگان غیر شیفت حمل و نقل همگانی رشت خبر داد و عنوات کرد: 40 دستگاه اتوبوس به صورت فعال در نواحی و مناطق و محلات حضور دارند و عملیات جابجایی شهروندان را انجام می دهند.

شهردار رشت ضمن عذرخواهی از مردم جهت تحمل مشکلات، گفت: امیدواریم با صبر و حوصله مردم کار بازگشایی مسیرهای فرعی را هرچه زودتر به پایان برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگاه اتوبوس شهردار رشت محلات حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز