Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب از داوری‌های لیگ برتر هندبال به شدت انتقاد کرد.

سجاد اعظم پس از شکست 28 بر 24 تیمش در دیدار خارج از خانه برابر تیم سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد تند از داوری های در دو بازی اخیر تیمش، گفت: وقتی کسی در فدراسیون به صدای اعتراض ما گوش نمی‌دهد، مجبوریم فیلم دو بازی اخیر را برای فدراسیون جهانی بفرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعظم با تاکید براینکه تیمش در دو بازی اخیر نه به تیم‌های نیروی زمینی کازرون و سپاهان اصفهان، بلکه به داوری باخته، گفت: امروز (23 بهمن) در دیداری که برابر تیم سپاهان اصفهان داشتیم، قضاوتی را از سوی داور شاهد بودیم که حتی تعجب بزرگان داوری کشور را هم بدنبال داشت. 

وی افزود: تیم ما در 15 دقیقه اول این دیدار درحالی با چهار گل از تیم سپاهان پیش افتاد که عملا بازیکنان حریف مقهور و تسلیم تکنیک‌ها و تاکتیک‌های تیم ما شده بودند. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: تیم ما بخوبی زمین را در اختیار گرفته بود و یک بازی تماشایی از خود نمایش می‌داد، اما در ادامه سوت‌های ناعادلانه داور شرایط را برای ما سخت کرد، تا جایی‌که با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم. 

وی افزود: ناداوری های نیمه دوم درحدی بود که بزرگان و داوران مطرح هندبال ایران هم که در سالن بودند، از قضاوت داور تعجب کردند. 

اعظم گفت: در دقایق پایانی نیمه دوم، داور سه بازیکن و سرپرست تیم ما را از زمین اخراج کرد و تیم ما با دروازه‌بان و تنها سه بازیکن به بازی ادامه داد که در هندبال دنیا چنین چیزی وجود ندارد.  

وی با بیان اینکه هدف داور در این دیدار شکست تیم ما بود که به آن رسید، افزود: نه تنها در این دیدار، بلکه در دیدار هفته گذشته برابر تیم نیروی زمینی کازرون هم چنین شرایطی برای تیم ما بوجود آمد. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: وقتی صدای اعتراض ما در فدراسیون به گوش کسی نمی‌رسد، مجبوریم فیلم دو بازی اخیر را برای فدراسیون جهانی ارسال کنیم. 

اعظم خاطرنشان کرد: کسانی که چنین شرایطی را برای تیم‌هایی مثل ما ایجاد می‌کنند، از همان ابتدای فصل تیم هایی که دوست دارند اول و دوم شوند را انتخاب کنند تا دیگر سایر تیم‌ها را آزار ندهند. 

وی تصریح کرد: متاسفانه افرادی هستند که نمی‌خواهند از غرب کشور نماینده ای در لیگ برتر هندبال باشد، برای همین شمشیرهایشان را برای تیم ما تیز کرده‌اند و از طرفی هم کسی نیست که به تیم ما توجهی کند و مسئولین استانی نیز کلا از تیم  ما بی‌خبرند. 

مدیرعامل باشگاه زاگرس افزود: با وجود همه مشکلاتی که برای تیم ما بوجود می‌آورند، با قدرت ادامه می‌دهیم و در لیگ باقی می‌مانیم، حتی اگر تیم هشتم جدول شویم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه لیگ برتر هندبال استانی ورزشی سپاهان اصفهان دو بازی اخیر برای تیم ما تیم سپاهان برابر تیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد