Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:20:37 GMT

قبل از سال نو این وسایل را دور بریزید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۹۴۴۳

قبل از سال نو این وسایل را دور بریزید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خانه تکانی از رسوم بسیار قدیمی آماده شدن برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمان‌های کوچک و بدون پستو و انباری و زیرزمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما افراد تمیزترین خانه‌ها را نیز مدتی مانده به نوروز، برای شگون آن هم که شده از بالا تا پایین برق می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بند کفش دستبند بسازید

برای داشتن خانه‌ای تمیز و درخشان، لازم نیست زمان زیادی در اختیار داشته باشید. در این مطلب خواهید دید که اختصاص دادن ۳۰ دقیقه در روز به کار نظافت، نتایج بسیار رضایت بخشی خواهد داشت. تنها کافی است لوازم و خرده ریز‌هایی را که در ادامه فهرست شده اند، دور بیاندازید. ایده تززین تخم مرغ هفت سین

حتی وسایلی که امکان ندارد کثیف شوند، ممکن است روزی به زیستگاه میکروب‌ها بدل شوند. مهمترین لوازمی که باید دور انداخته شوند به شرح زیر است:

وسایل دور ریختنی قبل از عید پستانک بچه بعد از ۴ هفته دمپایی بعد از یک سال حوله بعد از یک سال بالش بعد از ۳ سال مسواک بعد از سه ماه مایعات تمیزکننده بعد از ۵ ماه اسفنج حمام بعد از ۶ ماه

به کار بردن ابتکارات جدید و خلاقیت با وسایل دور ریختنی باعث خلق کاردستی‌های زیبا و انواع وسایل دکوری و تزیینی جدید می‌شود که کاربرد‌های زیادی دارد. استفاده از ایده‌های متفاوت و جذاب برای استفاده از انواع وسایل دور ریختنی خود هنری زیبا و باارزش است که به کمک آن می‌توانید خلاقیت و استعداد‌های خود را نشان دهید.

منبع:زیبامون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سبک زندگی خانه تکانی عید دانستنی ها وسایل دور ریختنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد

ایرج دست نشان  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متوسط تردد بین استانی روزانه در فروردین‌ماه بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد بود، گفت: تردد بین استانی روزانه در این ماه نسبت به ماه مشابه پارسال خود ۲۳ در صد کاهش یافته  و بیشترین تردد در ورود و خروج به استان هم در روز جمعه ۳۱ فروردین و به میزان بیش از ۱۲۷ هزار تردد ثبت شده است.

وی‌ با بیان اینکه بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد ثبت شده، اضافه کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین‌ماه، در روز شنبه ۴ فروردین و معادل ۲۴ درصد کل وسایل‌نقلیه مشاهده شده که آمار‌ها از کاهش یک درصدی سهم وسایل‌نقلیه غیربومی در استان در مقایسه با مدت مشابه خبر می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در ماه قبل از مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۵۱۲ هزار تردد ثبت شده در استان، ۴۹ هزار و ۱۰۵ مورد انواع تخلفات ثبت شد که تخلف بیش از ۳۰ کیلومتر بر ساعت، تجاوز از سرعت‌مجاز در این بازه ۴۸ و ۳۷۰ مرتبه تکرار شد که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سمت نهاد‌ها و مسئولان ذیربط است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو
  • چالوس یک طرفه شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال