Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@17:22:12 GMT

انفجار مهیب در یکی از پالایشگاه‌های عظیم آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۰۱۰۵

انفجار مهیب در یکی از پالایشگاه‌های عظیم آمریکا

به گزارش فارس، رسانه‌های خبری از وقوع انفجار در یک پالایشگاه نفت و گاز شرکت «اکسان موبیل» در آمریکا خبر دادند.

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، این انفجار سه‌شنبه شب به وقت محلی در پالایشگاه اکسان موبیل در «لوئیزیانا» در جنوب آمریکا رخ داد. این پالایشگاه قابلیت پالایش ۵۰۲ هزار بشکه نفت خام در روز را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال انفجار در این پالایشگاه، آتش مهیب و بسیار بزرگی به هوا برخاست.

مالک این پالایشگاه گفته که در جریان این حادثه هیچکس آسیب ندیده است. پست‌های به اشتراک گذاشته شده از این حادثه شعله‌های آتش به هوا برخاسته از مرکز تولید مواد شیمیایی این پالایشگاه را نشان می‌دهد که از چند کیلومتری قابل رؤیت است.

 

مقامات آمریکایی در مورد دلیل وقوع این حادثه توضیحی ارائه نکرده‌اند.

این پالایشگاه که از آن به عنوان دومین شرکت نفتی جهان یاد می‌شود، سالیانه ۶.۶ میلیون پوند محصولات شیمیایی نیز تولید می‌کند.

چندی قبل نیز منابع خبری از وقوع انفجاری بزرگ در یکی از تاسیسات این شرکت نفت و گاز آمریکایی در  لوئیزیانا خبر دادند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز