Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی چهارشنبه شب در حاشیه جلسه بحران استان گیلان در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به ورودش از امروز بعدظهر افزود: در مشاهداتی که داشتیم، راههای شریانی را تا امشب باز می کنند  و تلاش می شود تا صبح فردا ترافیک روان تری در راهها ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی تعدادی از مسیرهای فرعی و روستایی را از امروز شروع کرده اند، اظهار کرد: اولویت با راههای اصلی و شریانیست و پس از آن راههای فرعی و روستایی بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی  گفت: اگر خواسته باشیم با توجه به امکانات موجود و حجم بارش برف  پیش برویم یک هفته طول می کشد ولی امیدواریم با بسیج امکانات  در راه و شهرسازی و با استفاده از پیمانکاران بتوانیم حداکثر تا چهار روز اینده تمامی مسیرهای فرعی و روستایی استان را نیز بازگشایی کنیم.

وی پیش بینی هواشناسی را صحیح و به موقع و هشدارهای راهداری و اقدامات هماهنگ شده با پلیس راه را نیز مناسب دانست و گفت:  با بارش سنگین با ۴۰ درصد افزایش روبرو شدیم. 

وی  انسداد ایجاد شده در راههای گیلان را  علاوه بر حجم برف ، بی توجهی رانندگانی دانست که در چنین شرایطی بدون زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه وارد راههای استان شده بودند.

 اسلامی گفت: طی روز ۲۱ بهمن ماه ، ۱۵ هزار خودرو وارد گیلان شدند که در اوج بارش سنگین بر ف که طی چندین ساعت ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتر برف باریده بود ، ۴۰ درصد افزایش یافت.

اسلامی  با اشاره به این که  بارش برف به حدی بود  که گاردیل ها در زیر برف مدفون شده بودند افزود: در حال حاضر مسیرهای اصلی باز است اما باید بتوانیم وضعیت را به حالت عادی برگردانیم  .

وزیر راه خاطر نشان کرد: موضوع مهم بازگشایی مسیرهای تاسیسات زیربنایی پست های برق است؛ ضمن آنکه اهتمام داریم مسیرهای منتهی به مرغداری ها نیز در اولویت قرار بگیرد.

بارش برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده بود و تا عصر سه شنبه  ادامه یافت موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف و مسدود شدن بخش زیادی از جاده های روستایی و نیز آزادراه رشت - قزوین و برخی دیگر از محورهای اصلی جاده ای و بروز مشکلات عدیده برای مردم  شد.  

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف گیلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف گیلان فرعی و روستایی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟