Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که هولدینگ خودروسازی فیات کرایسلر قصد دارد تا اولین خودروی هیبریدی تحت برند مازراتی را در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار عرضه کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که هولدینگ خودروسازی فیات کرایسلر قصد دارد تا اولین خودروی هیبریدی تحت برند مازراتی را در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یکی از منابع خبری آگاه اعلام کرده است که فیات کرایسلر اولین خودروی هیبریدی خود با برند مازراتی را به‌عنوان نسخه‌ای از سدان Ghibli در تاریخ 21 آوریل رونمایی خواهد کرد. البته اطلاعات زیادی در رابطه با این خودرو افشا نشده است اما احتمالا با یک هیبرید برقی سروکار داریم که می‌توانید برای مدت‌زمان نه‌چندان طولانی با نیروی برق حرکت کند.
 
این کمپانی هنوز در این مرحله اطلاعاتی را تائید نکرده است. بااین‌حال شایعه‌های یادشده شانس بزرگی برای مازراتی خواهد بود. این کمپانی با افت 27 درصدی فروش خود در سال 2019 در بازار چین با مشکلات زیادی سروکار داشته است. عرضه یک خودروی هیبریدی توسط مازراتی می‌تواند با به‌عنوان پشتیبانی برای قوانین جدید دولت چین در رابطه با استفاده بیشتر از خودروها برقی و هیبریدی باشد.
     
همان‌طور که مشخص است فیات کرایسلر قرار است تا 2022 نزدیک 30 خودروی خود را به‌صورت هیبریدی به بازار عرضه کند و از همه مهم‌تر با فشار قانون‌گذاران برای دوری از موتورهای احتراقی روبرو شود. اگر فیات کرایسلر قصد داشته باشد تا به این اهداف دست پیدا کند باید کار خود را سریعاً آغاز کرده و تغییرات زیادی را در تمامی برندهای خود اعمال کند.
 
البته مشاهده یک مازراتی کاملاً برقی در جاده‌ها مدتی طول خواهد کشید. انتظار می‌رود که فیات کرایسلر یک خودروی اسپرت برقی را در ماه می رونمایی کند و این در حالی است که گرن توریسمو و گرن کابریو به ترتیب در سال‌های 2021 و 2022 به جرگه خودروهای برقی خواهند پیوست. بااین‌حال می‌توان نتیجه گرفت که خودروهای بنزینی ازاین‌پس رو به افول می‌روند و جای خود را با روندی نه‌چندان سریع به خودروهای برقی می‌دهند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رونمایی خودرو اولین خودروی هیبریدی بازار عرضه برند مازراتی نه چندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس

شتاب این خودرو ۱.۹۱ثانیه از صفر به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX ۱ با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE 181 را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2024 میلادی معرفی کرد. 

شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. 

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

این خودرو که به یک شیشه بزرگ و یکپارچه در قسمت جلو مجهز شده، از چهار موتور برقی سود می‌برد. 

 برند ام‌جی با معرفی یک خودروی مفهومی برقی، با دست پر به نمایشگاه پکن آمده و از موتوربرقی، شاسی مونوکوک، طراحی شبیه خودروهای گرن‌توریسمو و ظرفیت یک سرنشین سود می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴