Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم ملی بوکس بزرگ‌سالان ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک اعلام شد که اشکان رضایی از استان خوزستان در وزن ۶۳ کیلوگرم در مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد.

امید احمدی صفا، دانیال شه بخش، سجاد کاظم‌زاده، سید شاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان پور دیگر ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در سطح قاره آسیا از ۱۲ اسفندماه سال ۹۸ به مدت هشت روز در «امان» پایتخت کشور اردن برگزار خواهد شد.

گفتنی است که این پیکارها ابتدا قرار بود از اواسط بهمن‌ماه در شهر «ووهان» چین برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این شهر، به تعویق افتاد و کشور «اردن» میزبان این دوره از مسابقات شد.

کد خبر 4851663

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران رقابتهای کیک بوکسینگ اردن ورزش خوزستان دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بوشهر بارش برف انقلاب اسلامی ایران ایلام قزوین شهرکرد تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند ویروس کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟