Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین دوره هم تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم شورای اسلامی از طریق رسانه های غیردولتی، پوستر، بنر، بیلبوردها، شبکه های اجتماعی از قیبل واتساب، تلگرام، اینستاگرام وغیره از این ساعت دراستان هرمزگان شروع شده است.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی انتخابات هرمزگان اسامی ۴۶ نفر از افراد تایید صلاحیت شده برای رقابت انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس وشورای اسلامی را در استان مجوز تبلیغات دارندکه می توانند برنامه های خود را با مردم درمیان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازبین کل نامزدهای تایید صلاحیت شده ۲۸نفر از حوزه انتخابیه حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر وبوموسی، ۱۱ نفرحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان و ۸نفر درحوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد می باشند.

دراین دوره  از ۴۶نفر، هشت نفرزن،  چهار نفر زن از حوزه انتخابیه بندرعباس مرکز استان سه نفر از شرق و یک زن هم از غرب استان نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده اند که نسبت به دوره های گذشته کم سابقه است.

 رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان گفت:نامزدهای صندلی های مسوولیت نمایندگی مردم هرمزگان درانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۲۴ بهمن ماه جاری به مدت هفت روز و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری برای تبلیغات فرصت دارند.

سعید ناجی در گفت وگو با ایرنا ضمن اشاره به رصد رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها گفت: رفتارهای انتخاباتی کاندیداها باید مطابق قانون بوده و حرکتی خلاف آن انجام ندهند، فرمانداری‌ها هم تمهیدهای لازم را در خصوص تبلیغات و نظارت بر آن اندیشیده‌اند.

وی ابراز داشت: از این تعداد ۲۸ نفر در حوزه انتخابیه مرکزی، ۱۱ نفر در حوزه انتخابیه غرب و ۷ نفر در حوزه شرق برای رسیدن به صندلی نمایندگی مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کردد: ۷۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و ۵۳۳ شعبه اخذ رای سیار برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده و باید زمینه رضایتمندی و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات را افزایش داد.

وی اضافه کرد: امید می‌رود انتخابات به تشکیل مجلسی قوی منجر شود که همه اقشار، گروه ها و جریان های سیاسی کشور را نمایندگی کند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان خاطر نشان کرد: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات اداری و حتی عنوان مدیر برای کمک به نامزدی را ندارد و در این بخش نظارت جدی انجام می‌شود و با متخلفات طبق قانون رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی هم بر روند انتخابات نظارت دارد و در صورت بروز تخلف، اقدام‌های قانونی را انجام می دهد واعضای هیات اجرایی استان باید دقت کنند که یک انتخابات پرشور، سالم و به دور از حاشیه و هیچ گونه شائبه جانبدارانه از فرد خاصی برگزارشود.

 رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان اظهار داشت: برای ما فرقی نمی کند که چه کسی به مجلس برود اما اینکه در فرآیند کار چه تاثیرگذاری بر جامعه و مردم دارد با اهمیت است لذا فرمانداران باید با استفاده از ظرفیت های موجود استان و شهرستان های خود، در برگزاری با کیفیت، سلامت و صحت انتخابات اقدام کنند.
ناجی تصریح کرد: در جریان تایید صلاحیت ها اعتقاد داریم باید قانونی کار دنبال شود و از اعمال سلیقه خودداری شود چرا که اعمال سلیقه می تواند موجب شکاف و نارضایتی در جامعه و در نهایت نامیدی شود.
وی گفت: در فرایند انتخابات هیچ رفتار فرا قانونی و خارج از چارچوب های قانون پذیرفته نیست، زیرا اینگونه رفتارها منجر به بروز مشکلات و ناهنجاری می شود که آزار جامعه را درپی خواهدداشت.
سخنگوی ستاد انتخابات هرمزگان تاکیدکرد: فرمانداران باید با ایجاد تعاملات منطقی و قانونی در چهار چوب قانون شرایط را به گونه ای مهیا کنند که همه موظف و مکلف به اجرای آن شوند.
ناجی یادآورشد: فرمانداران برای مهیاسازی فضای مناسب انتخاباب ابزارها، امکانات و اختیاراتی قانونی دارندو باید از اختیارات قانونی خود نهایت استفاده را ببرند زیرا ایجاد شور، نشاط و مشارکت اجتماعی و سیاسی از وظایف وزارت کشور درجامعه است.

استان هرمزگان دارای ۵ کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی شامل حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی سه نفر،  حوزه شرق هرمزگان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد یک نفر و درحوزه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان یک نفر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اجتماعی و سیاسی استفاده از ظرفیت انتخابات جامعه مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات هرمزگان استان هرمزگان ستاد انتخابات تایید صلاحیت نفر در حوزه رییس ستاد حوزه شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس