Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل پیمان آتلانیک شمالی گفت که این پیمان از ترکیه صرف‌نظر از تحولات در ادلب سوریه که نگران کننده است، حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو روز چهارشنبه گفت که این پیمان صرف نظر از تحولات ادلب سوریه که بسیار نگران کننده است از ترکیه حمایت خواهد کرد که این حمایت عرصه هوایی را نیز شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آرتی، وی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا پیمان آتلانتیک شمالی در صورتی که آنکارا به عملیات نظامی در ادلب سوریه بپردازد، از ترکیه حمایت خواهد کرد، گفت: «ناتو هم اکنون از ترکیه حمایت می‌کند،‌ ترکیه عضو ناتو بوده و ناتو در ترکیه نیز حضور دارد و صرف نظر از تحولات در ادلب که بسیار برای ما نگران کننده است، ما برخی اقدامات در حمایت از عرصه دفاع هوایی را انجام داده‌ایم.»

وزارت دفاع روسیه عصر روز چهارشنبه و به دنبال تنش‌های اخیر در شمال سوریه به ویژه استان ادلب این کشور، ترکیه را مسبب وخامت اوضاع در این استان سوری معرفی کرد و از این کشور خواست به تعهدات خود در ذیل توافق‌های سوچی پایبند باشد. (جزئیات بیشتر)

ارتش سوریه در ادامه نقض توافق سوچی و آستانه از سوی ترکیه، عملیات‌های نظامی خود را از دو محور، یکی جنوب و غرب حلب و دیگری جنوب استان ادلب آغاز کرد و توانست در کمتر از یک ماه، ۶۰۰ کیلومتر مربع را به همراه اتوبان حلب دمشق  که بیش از هفت سال در اشغال تروریست‌ها بود، آزاد و پاکسازی کند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه ناتو سوریه ادلب نگران کننده ترکیه حمایت ادلب سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه

ناتوانی بیش از یکصد گروه شبه نظامی مسلح و مورد حمایت ترکیه در برقراری امنیت در مناطق شمالی حلب و ادلب سبب شده تا علاوه بر موج انفجارها و درگیری های داخلی میان فرماندهان این گروه ها، نارضایتی های مردمی اهالی این مناطق علیه گروه های مزبور قوت بگیرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077212 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • تحولات اوکراین| زلنسکی ناتو را به بدقولی متهم کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم