Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار لیگ برتر از ایستگاه نوزدهم گذشت.

طرفداری- هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر ایران با تساوی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور همراه بود.

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر

گل گهر سیرجان 1-1 تراکتور

شاهین 2-1 نساجی

ذوب آهن 1-0 صنعت نفت آبادان

سایپا 1-1 پارس جنوبی

ماشین سازی 2-2 پیکان

پرسپولیس 2-2 استقلال

فولاد 2-0 شهرخودرو

نفت مسجدسلیمان 0-0 سپاهان

تیم هفته: شاهین بوشهر

اجازه بدهید برای دومین هفته پیاپی، شاگردان میشو کریستوویچ را به عنوان بهترین تیم لیگ معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها که هفته گذشته در خانه پیکان این تیم را شکست داده بودند، این هفته نیز موفق شدند در خانه نساجی مازندران را از پیش روی بردارند و به دومین پیروزی پیاپی خود برسند. بی شک حالا شاهین برای سقوط نکردن تلاش می کند و از حالا هرتیمی که برابر شاهین قرار بگیرد کار سختی خواهد داشت.

 

بازیکن هفته: ارسلان مطهری

مهاجم تازه وارد آبی ها در دربی تهران به همراه مهدی قائدی عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد که دو گل به ثمر برساند. گل اول او در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس و روی یم ریباند اتفاق افتاد و گل دومش نیز با تیزهوشی اش در جای گیری، موفق شد که پاس فوق العاده قائدی را به گل تبدیل کند. استقلال قطعا با حضور او در کنار دیاباته و قائدی، خط حمله قدرتمندتری در ادامه لیگ خواهد داشت.

 

مربی هفته: عبدالله ویسی

پیکان تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی رفت که ابتدا با 2 گل از حریف خود عقب افتاد. اما در نیمه مربیان، ویسی کار خودش را کرد و تیم را نجات داد. او تعویض های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا بازیکنان تعویضی اش با گلزنی و پاس گل موفق شوند بازی را برگردانند.

 

بازی هفته: پرسپولیس 2-2 استقلال

دربی تهران فارغ از حساسیت های فوق العاده، یک بازی جذاب نیز بود. دیدار پرسپولیس و استقلال با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. در نیمه اول ابتدا ارسلان مطهری دروازه پرسپولیس را باز کرد اما در ادامه علی علیپور بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز ابتدا ارسلان مطهری بازی را 2 بر 1 به سود استقلال کرد اما در ادامه بشار رسن موفق شد که دروازه استقلال را باز کند و بازی 2 بر 0 به سود پرسپولیس شود.

 

ناکام هفته: تراکتور

تراکتور به سیرجان رفت و در برابر تیم قعر جدولی گل گهر، با نتیجه 1 بر 0 متوقف شد. البته آن ها شانس نیز آوردند که در دقایق پایانی توپ اکبر ایمانی گل شد وگرنه گل گهر با پیروزی برابر تراکتور کار بزرگی در هفته نوزدهم انجام می داد.

 

تیم منتخب هفته ترکیب تیم منتخب هفته 3-5-2 است. مهدی خلیل گلر ذوب آهن در درون دروازه. پیام ملکیان از نفت مسجد سلیمان، فردین عابدینی از ماشین سازی، فرزاد جعفری و ایول والی از فولاد در خط دفاع. اسماعیل شریفات از شاهین، محمد نوری از پارس جنوبی، اکبر ایمانی از تراکتور و بشار رسن از پرسپولیس در خط هافبک. مهدی قائدی و ارسلان مطهری از استقلال و علی علیپور از پرسپولیس در خط حمله. جدول لیگ برتر

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی دو هفته گذشته لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند در راه بقای سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده که منصور باقری نقش کلیدی در رقم خوردن این اتفاق داشته و توانسته در هر دو بازی برابر تراکتور و ذوب‌آهن گلزنی کند و حالا هم در بهترین شرایط آماده تقابل با پرسپولیس است.

زننده گل سه امتیازی در دیدار نساجی مقابل تراکتور، فقط سه دقیقه و 45 ثانیه زمان می‌خواست تا زیباترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از وسط زمین به ذوب‌آهن بزند و پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر شود.

منصور باقری که پس از حضور در نساجی شرایط بهتری به شکل بازی این تیم داده، در بازی گذشته هم با زدن یک گل زودهنگام و دیدنی به خود و تیمش روحیه داد تا سه امتیاز دیگر بگیرند و امیدوارتر به ادامه فصل شوند.

این هافبک 25 ساله علاوه بر زدن گل، تقریبا همه نبردهای میانه زمین را از هافبک‌های ذوب برد و در جدال با تیمی که احتمال داشت در نیم‌فصل راهی آنجا شود، جزء بهترین‌های زمین بود و حالا هم این انگیزه را دارد تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی هم دوباره مثمر ثمر کار کند.

دیگر خبرها

  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران