Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری شامگاه چهارشنبه در هیئت یا زهرا (سلام الله علیها) شهرکرد در مسجد حضرت زینب (سلام الله علیها) شهرکرد اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید بسیاری آمدن تحلیل‌های مختلف ارائه کردند، برخی اعتقاد داشتند که یکی از مسائل جدی انقلاب مسائل اقتصادی بود، یعنی یک انقلاب اقتصادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: برخی دیگر اعتقاد داشتند که انقلاب اسلامی یک انقلاب سیاسی بود و گروه‌های دیگر تحلیل‌ها دیگری در زمینه ارائه کردند.

وی بیان کرد: برای اینکه بفهمیم انقلاب اسلامی چه نوع انقلابی بود، یک قاعده کلی این است که برویم سراغ شعارهای انقلاب و شعارهای انقلاب را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه شعارها چکیده شعور یک ملت است، بیان کرد: اگر بخواهیم اندیشه و فکر یک ملت را فشرده کنیم می‌شود شعار و وقتی بخواهیم ببینم یک ملت چگونه فکر می‌کند باید ببنیم که چگونه شعار می‌دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از مهمترین شعارهای انقلاب بود.

وی ادامه داد: مردم سلطنت را نمی‌خواستند چراکه استقلال کشور به واسطه نفوذ انگلستان وآمریکا از آنها گرفته شده بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردمی آزادی می‌خواستند اما آمریکا و انگلستان با تنظیم برنامه‌هایی آزادی را از آنها سلب کرده بودند.

وی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی افراد توانمند به دنبال باز کردن راه‌ها هستند و افرادی که توانمند نیستند به دنبال راه‌های باز برای حل مشکلات هستند.

وی بیان کرد: آن افرادی که به دنبال راه‌های باز هستند بدانند که راه‌های باز بر روی آنها بسته می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در گام دوم انقلاب وظیفه داریم راه‌های بین المللی را باز کنیم.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی فردی شجاع بود که با گرفتن پرچم در مسیر باز کردن راه‌ها گام برداشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب جمهوری اسلامی چهارمحال و بختیاری مسائل اقتصادی مسجد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شعارهای انقلاب باز کردن راه ها انقلاب اسلامی راه های باز یک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی چند کتاب از رهبر انقلاب اسلامی | نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد