Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان مسابقات شطرنج جام فجر چابهار گفت: کیفیت برگزاری مسابقات عالی بود، چون چابهار آب و هوای خوبی در این فصل دارد و از لحاظ کیفیت میزبانی هم کم نگذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود مصدق‌پور شطرنج‌باز کشورمان درخصوص کیفیت مسابقات جام فجر چابهار در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: باتوجه به مشکلات کشور در بحث تحریم‌ها، ما کم‌تر می‌توانیم از بازیکنان خارجی دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همینطور باتوجه به این که اولین تجربه استان سیستان و بلوچستان برای برگزاری چنین مسابقاتی در سطح بین‌المللی بود و همچنین  باتوجه به دور بودن این استان نسبت به پایتخت مقداری شرایط برای باریکنان ایرانی و خارجی سخت بود تا بتوانند به چابهار سفر کنند.

مصدق‌پور اظهار داشت: باتوجه به پتانسیل‌های خوبی که در استان‌های مختلف داریم، برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند در رشد و پیشرفت شطرنج کمک کند و پایگاه خوبی برای رقابت‌های شطرنج به وجود بیاید که هم به اکثر بازیکنان فشار نیاید و هم ما بتوانیم از موقعیت‌های کشورمان استفاده کنیم. از نظر من کیفیت برگزاری مسابقات عالی بود، چون چابهار آب و هوای خوبی در این فصل دارد و از لحاظ کیفیت میزبانی هم کم نگذاشتند.

شطرنج‌باز کشورمان در پایان گفت: شاید این که می‌گویند سطح مسابقات بالا نبود به خاطر تعداد بازیکنان بود که در جدول اساتید فقط 24 نفر حضور پیدا کرده بودند. باتوجه به بحث تغییر قیمت دلار و مشکلاتی که وجود دارد، دیگر شطرنج‌بازان خارجی خیلی کمتر حضور پیدا می‌کنند. اما در این تورنمنت هم احسان قائم مقامی و استاد بزرگ کشور آذربایجان نیز بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شطرنج مسعود مصدق پور جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند