Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از تجربه برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر، در چابهار، ابراز خشنودی کرد و گفت: مسابقات جام فجر امسال که در منطقه آزاد چابهار برگزار شد، تجربه خوب و مثبتی برای ورزشکاران و فدراسیون شطرنج بود.

پهلوان زاده از اعلام آمادگی منطقه آزاد چابهار برای میزبانی دیگر مسابقات بین المللی شطرنج خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون شطرنج درباره هزینه برگزاری این مسابقات گفت: هزینه برگزاری این مسابقه را به طور دقیق برآورد نکرده ایم، اما حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای برگزاری مسابقات جام فجر در منطقه آزاد چابهار هزینه شده است. حدود ۵۰ میلیون تومان توسط فدراسیون شطرنج تامین شده است، نزدیک به صد میلیون تومان را منطقه آزاد چابهار تقبل کرد و باقی هزینه‌ها توسط اداره کل تامین شد.

پهلوان زاده در خصوص میزان جوایز این مسابقات افزود: شاید سال‌های گذشته مبلغ جوایز بیشتر بود. امسال تقریبا ۶۰ میلیون تومان جایزه اهدا کردیم. این کاهش جوایز له دلیل مشکلات اقتصادی است.

فدراسیون شطرنج در نظر دارد، در صورت فراهم شدن شرایط، مسابقات بین المللی سالانه شطرنج را در منطقه آزاد چابهار برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج اخبار ورزشی منطقه آزاد چابهار مسابقات بین المللی فدراسیون شطرنج میلیون تومان پهلوان زاده جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش