Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تبلیغات رسمی نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم از بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد و نامزد‌ها تا یک هفته یعنی ۲۴ ساعت پیش از برگزاری انتخابات فرصت دارند که برای خود تبلیغ کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح دوم اسفند (جمعه هفته آینده) برگزار می‌شود و نامزد‌ها تا ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند می‌توانند تبلیغات را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران نامزد‌ها از همان دقایق اولیه تبلیغات را شروع کردند و بنر‌های تبلیغاتی در نقاط مختلف دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد در این دوره با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی نامزد‌ها از این ابزار برای تبلیغات بیشتر استفاده کنند و البته امید است که تبلیغات کمتر در و دیوار شهر را فرا بگیرد.

استان بوشهر چهار حوزه انتخابیه دارد؛ بوشهر، گناوه و دیلم، دشتستان، دشتی و تنگستان، دیر، کنگان، جم و عسلویه.

هر کدام از این حوزه‌ها یک نماینده دارند و استان بوشهر چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است.

در استان بوشهر ابتدا ۱۹۶ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کردند، اما ۱۳ نفر در مراحل مختلف از حضور در این عرصه انصراف دادند و تعداد داوطلبان به ۱۸۳ نفر رسید.

پس از بررسی ها، صلاحیت ۱۰۱ نفر برای حضوردر انتخابات مجلس تایید شد. به این ترتیب، حوزه بوشهر، گناوه و دیلم بیشترین نامزد را دارد و در این حوزه ۳۴ نفر با هم رقابت می‌کنند.

در حوزه دشتستان هم ۲۳ نفر، دشتی و تنگستان ۲۳ نفر و دیر، کنگان، جم و عسلویه ۲۱ نفر حضور دارند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس استان بوشهر نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، 19 فروردین منتشر شده بود که در آستانه برگزاری این انتخابات برای آشنایی مخاطبان دوباره یادآوری می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که اسامی نامزدها و حوزه‌های انتخابیه آن‌ها به این شرح است:

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس در شبکه تهران
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد