Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های پاس گرگان و شهرداری جوان ارومیه ساعت ۱۵ فردا، جمعه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه به عنوان قهرمان دور مقدماتی گروه ۲ در فاصله چهار هفته تا پایان این مرحله، صعود خود به مرحله پلی‌آف را مسجل کرد و کیمیاگر تهران، فرش گل‌نقش آران و بیدگل و آینده‌سازان خوش‌سیما نیز دیگر تیم های صعود کننده این گروه به مرحله پلی‌آف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گروه یک این رقابت‌ها نیز تیم‌های شورا و شهرداری قزوین، افق قم، شهروند نکا و پاس گرگان با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا چهارم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

در دیگر دیدارهای مرحله نخست پلی آف تیم شورا و شهرداری قزوین میزبان آینده‌سازان خوش‌سیما، کیمیاگر تهران پذیرای شهروند نکا و تیم افق قم میزبان فرش گل‌نقش آران و بیدگل است.

امسال تیم شهرداری جوان ارومیه با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست (کاپیتان اسبق تیم ملی) در کوران رقابت‌های دسته یک کشور حضور یافته‌است.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌ و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بودند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک کشور «یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی» از روز ۲۳ آذر امسال با حضور ۱۹ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۹ تیمی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

مرحله اول پلی‌آف لیگ دسته یک مردان، طی روزهای جمعه ۲۵ و دوشنبه ۲۸ بهمن‌ ماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم، روز دوشنبه پنجم اسفند ماه انجام می‌شود.

همچنین مرحله دوم پلی‌آف روزهای جمعه نهم و دوشنبه ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز جمعه ۱۶ اسفندماه بازی‌ها برگزار خواهد شد.

مرحله سوم پلی‌آف نیز در روزهای دوشنبه ۱۹ و جمعه ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم برای معرفی قهرمان لیگ دسته یک، این مسابقه روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی ارومیه والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه برگزار می شود و در صورت نیاز اسفندماه برگزار می شود شهرداری جوان ارومیه تیم والیبال شهرداری لیگ دسته یک پاس گرگان رقابت ها پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دیدار سوم تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) در شرایطی به پایان رسید که شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با غلبه بر مهرام، به فینال این رقابت‌ها راه یابند.در این دیدار مهرامی‌ها تا دقیقهٔ آخر با پنج امتیاز پیش افتاده بودند؛ اما هشت امتیاز پیاپی بازیکنان گرگان، برتری را به این تیم برگرداند و گرگان در پایان ۸۹ بر ۸۴ برنده شد.پری پتی بازیکن آمریکایی مهرام در این بازی بهترین عملکرد خود را در مرحله حذفی داشت و ۳۴ امتیاز (۶ از ۱۰ پرتاب سه امتیازی)، ۳ ریباند و ۳ پاس گل داشت. هولمن هم ۱۵ امتیاز و ۱۳ ریباند ثبت کرد.  ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و ۳ توپربایی در کنار ویل چری با ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس گل و ۴ توپ ربایی بهترین بازیکنان گرگان بودند. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و باید  منتظر برندهٔ سری طبیعت-ذوب آهن در فینال بماند.

شهرداری گرگان همچنین یک بازی حساس در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را پیش رو دارد که در صورت برتری در این بازی، عنوان نخست این رقابت‌ها را نیز کسب خواهد کرد. این دیدار ۱۹ اردیبهشت‌ در بیروت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد