Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@09:29:47 GMT

وصل برق 176 هزار مشترک گیلانی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۱۷۲۰

وصل برق 176 هزار مشترک گیلانی

برق 176 هزار مشترک گیلانی وارد مدار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان امروز گفت : تا کنون برق 176 هزار از 250 هزار مشترکی  گیلانی که  به علت بارش شدید برف قطع شده بود وصل شد . 

جمشید طالبی افزود : ماموران برق  به  کمک 240 نیروی برق استان های دیگر ، در تلاشند  تا به رغم بسته بودن راهها بویژه راههای روستایی برق 76 مشترک باقیمانده را  تا عصر امروز وارد مدار کنند 

وی افزود : بیشترین خاموشی برق ناطق شرق گیلان شهرهای سیاهکل ، املش ، رودسر ، لنگرود و رشت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از مشترکان  خواست هنگام برف روبی ساختمان ها برای جلوگیری از قطع مجدد برق در اثر پارگی سیم ها ، برف ها را روی سیم های برق نریزند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وصل برق 176 هزار مشترک گیلانی هزار مشترک برق 176 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی با بیان اینکه امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با تاخیر اندکی در گیلان انجام می‌شود، افزود: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود: نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی