Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@08:24:13 GMT

یحیی طلسم اصفهان را می‌شکند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۱۷۳۹

یحیی گل‌محمدی از زمان سرمربیگری در پرسپولیس و سه مسابقه‌ای که در لیگ برتر روی نیمکت سرخپوشان تهرانی نشست، با وجود تقابل با سه مدعی قهرمانی و کسب سهمیه آسیا، نباخته و حتی دو پیروزی هم کسب کرده که هر دو ارزشمند هستند و تساوی در دربی تهران هم نتیجه بدی نبود.
گل‌محمدی در بازی اول تراکتور را برد که در دور رفت پرسپولیس را شکست داده بود و بعد از سه برد متوالی در بازی‌های لیگ برتر به مصاف تیم او می‌آمد که یحیی با برد هم انتقام دور رفت را گرفت و علاوه بر آن فاصله‌اش را با تراکتور مدعی قهرمانی بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آبادان پیروزی برابر تیم اسکوچیچ داشت به رؤیا تبدیل می‌شد، اما یحیی در آخرین تجربه سرمربی فعلی تیم ملی در آبادان به پیروزی رسید تا لکه سیاه کارنامه مربیگری دراگان در آبادان باشد.
اخبار ورزشی -تنها تیم‌هایی که در خانه باختی ندارند، سپاهان و نفت مسجدسلیمان هستند. پیش از این صنعت نفت هم در خانه نباخته بود، اما پرسپولیس به طلسم نباختن‌هایش پایان داد و حالا پرسپولیس باید به مصاف تیمی برود که در خانه بدون باخت است. سپاهان در ۹ بازی خانگی قبلی خود ۶ برد و ۳ تساوی دارد و یحیی برای رسیدن به قهرمانی نباید اجازه دهد تیم قلعه‌نویی به دهمین بازی بدون شکستش برسد و مثل آبادان طلسم اصفهان را هم باید بشکند. البته یحیی یک مأموریت دیگر هم در این بازی دارد و باید انتقام باخت دور رفت را از سپاهان بگیرد و فاصله‌اش را با مهم‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس بیشتر کند. این حساس‌ترین بازی فصل گل‌محمدی به حساب می‌آید، چون علاوه بر تأثیر در سرنوشت قهرمانی لیگ، یک بازی انتقامی به همراه طلسم‌شکنی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان پرسپولیس اصفهان پرسپولیس قلعه نویی لیگ برتر گل محمدی دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان

مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است پزشک تیم سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دویده است.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل سپاهان در میکسدزون به خبرنگاران گفت: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

او ادامه داد: سپاهان بهترین تیم نیست، ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. پزشک تیم حریف بیشتر از بازیکنان حریف دوید و مشخص بود که یک تیم امروز می‌خواهد برنده شود که آن پرسپولیس است. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد. داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟