Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: 21 کاندید حوزه ساوجلاغ، طالقان و اشتهارد منشور اخلاقی انتخابات را امضا کردند.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با اعلام لیست قطعی کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات گفت: تعداد کاندیداهای حوزه ساوجلاغ، طالقان و اشتهارد 21 نفر هستند که بر اساس اجرای آئین نامه 36 انتخابات دیروز لیست نهایی کاندیداهای شرکت کننده به همراه کد نامزدها در انتخابات در این حوزه به اطلاع عموم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالیزگیر گفت: دیروز یک نشست خوبی با همه نامزدها و اعضای شورای تامین شهرستان و اعضای هیأت نظارت در فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد و نکاتی که لازم بود در مورد تبلیغات و قوانین و کنترل هواداران به کاندیداها ابلاغ شود انجام شد و در  انتهای جلسه یک منشور اخلاقی به امضای جمع رسید.

وی با اشاره به مفاد این منشور اخلاقی اظهار داشت: بر اساس این منشور رعایت اخلاق و انضباط در تبلیغات، خودداری از استفاده از امکانات اداری و بیت المال و خودداری از تشویق اذهان عمومی و شایعه پراکنی و بر هم زدن امنیت روانی جامعه و حفظ انسجام ملی و همچنین اجتناب از تحقیر و تهمت و افشای اسرار شخصی کاندیداها و پرهیز از نصب پوسترهای نامتعارف و تصاویر فریبنده مورد تاکید این منشور اخلاقی است.

پالیزگیر ادامه داد: تاکید بر حرکت بر مدار قانون و تقویت نشاط ملی و اجتماعی و پرهیز از سیاه نمایی اقدامات مسؤولین ملی و توجه به وحدت قومی و ملی در این منشور مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات طالقان منشور اخلاقی تبلیغات منشور اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَ بَنَاتِکَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَ کَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6087657

دیگر خبرها

  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند