Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان که در دادسرای قزوین برگزار شد، افزود: یکی از ملزومات برگزاری انتخابات، صدور کارت هوشمند ملی است که در استان ۹۰ درصد واجدان شرایط دارای کارت ملی هوشمند هستند.

وی اضافه کرد: تا قبل از برگزاری انتخابات، مراکز ثبت احوال استان آمادگی صدور کارت هوشمند ملی را دارند چون داشتن این کارت، فرایند رای گیری را تسریع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی گفت: مهمترین بخش روز رای گیری، احراز هویت است که کاملا به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود و دستگاه‌های تعبییه شده ظرف سه تا چهار ثانیه هویت افراد را مشخص خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی کشور است، افزود: هزار و ۴۰ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است که ۶۵۱ شعبه ثابت و ۳۸۹ مورد سیار هستند.

حبیبی گفت: قریب به ۲ هزار خودرو در این زمینه ساماندهی شده است و حدود ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و محافظان صندوق برای انتخابات به کار گرفته شده اند.

معاون استاندار ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی از ۱۲ شامگاه گذشته در استان آغاز شده و تا هشت صبح روز پنجشنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت و با نظارت‌های صورت گرفته میزان تخلفات به حداقل ممکن رسیده است.

وی گفت: رقابت سنگینی در حوزه‌های انتخابیه استان قزوین جریان دارد و با توجه به آخرین بررسی صلاحیت‌ها حدود ۱۳۵ یا ۱۳۶ نفر در عرصه رقابت حضور دارند.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت:شهرستان تاکستان به نظر می‌رسد رقابت فشرده‌تری دارد و باید نظارت دقیق‌تری در این حوزه صورت گیرد.

حبیبی اضافه کرد: قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی نامزدهای انتخابات دیر هنگام ابلاغ شد و در ماده ۵۷ آن ابهامی وجود داشت که مشورت‌های لازم با دستگاه قضا صورت گرفت و ابهام موجود رفع شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین مجلس شورای اسلامی استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد