Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حاج قاسم برنامه ریزی یکصد ساله خود را انجام داده است و امروز راهبردهای ایشان توسط شاگردان او عملیاتی خواهد شد،گفت: تلاش دشمن برای از بین بردن تفکر قاسم سلیمانی یک کار بیهوده است و کارساز نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ سردار باقرزاده از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد ولایت شهرک الغدیر اراک، گفت: از تشکیل انقلاب اسلامی و بر هم زدن دوقطبی غرب و شرق در دنیا توسط این انقلاب، دشمنان شگردها و راهبردهای مختلفی برای از بین بردن آن انجام دادند که مهمترین راهبرد آنها در طی این چندسال اخیر ملیت را به قومیت تبدیل کردن، تجزیه و تقسیم بندی کشور و در اختیار گرفتن منابع ملی بود که در این جهت برنامه های مختلفی در دستور کار خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله راهبردی که در منطقه در دستور کار گذاشتند تقسیم بندی کشور به هشت قسمت بود که وقتی به عمق اهداف آنها در این راهبرد نگاه می کنیم مدیریت الهی مقام معظم رهبری و تدبیرات و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی را بهتر متوجه خواهیم شد.

باقرزاده با اشاره به راهبردهای دشمن برای نابودی انقلاب بیان کرد: ابتدای تشکیل داعش دشمنان نقشه های خود را به گونه ای برنامه ریزی کرده بودند که در قبال حرف و مواضع مقام معظم رهبری در بین مردم و مسئولین تردید ایجاد کنند که ایجاد دوقطبی های کاذب را با اینکار دنبال می کردند و در همین راستا در عراق هم به دنبال شکستن قدرت نفوذ آیت الله سیستانی بودند که حضور میدانی مردم در صحنه و هوشیاری علما و به خصوص مقام معظم رهبری این توطئه را خنثی کرد.

وی افزود: تبدیل کردن ملیت به قومیت برنامه بعدی دشمنان بود که در این راستا با راه انداختن گروه های فرقه ای و فعال سازی دین های دست ساز انگلیسی این کار را دنبال می کردند که بازهم با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم در صحنه خنثی شد.

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه، توجه به قدرت خداوند متعال را از جمله مهمترین دلایل موفقیت در توطئه های دشمنان خواند و گفت: این را به وضوح در جنگ ۳۳ روزه می توانیم ببینیم چراکه برخی از اقداماتی که در این جنگ رخ داد از نظر نظامی قابل باور نبود و تنها از قدرت خداوند برمی آمد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی ها در داخل کشور قدرت خداوند را نمی بینند و به کلام امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند اعتقادی ندارند و این ریشه در غرب پرستی آنها است که گذشته خود را کاملا فراموش کرده اند.

باقرزاده با بیان اینکه دو ویژگی برجسته ای که حاج قاسم را بین عالمیان برجسته کرد توجه به ولایت فقیه و پیروی محض از ولایت و پاسداری از انقلاب اسلامی بود،گفت: توصیه همیشگی او توجه به این دو رکن مهم بود. حاج قاسم خودش را عضو هیچ حزب و گروهی نمی دانست و همواره خود را خدمتگزار مردم و مدافع انقلاب می دانست. مقام معظم رهبری را در بین تمام علمای شیعه و اسلام برجسته می دانست و نسبت به ولایت فقیه تکلیف خاصی داشت.

وی اظهار داشت: حاج قاسم همواره مردم همه کشورها را برای اطاعت از علمای خودشان دعوت می کرد اما نسبت به تبعیت محض از ولایت فقیه همیشه احساس خاصی داشت و می فرمود توجه به مدیریت الهی مقام معظم رهبری یک ضرورت است.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه برخی امروز خود را ناجی می دانند و می گویند اگر ما نبودیم آمریکا حمله می کرد، افزود: باید به آنها گفت اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود و سربازی چون حاج قاسم اطاعت محض از دستورات ایشان را عملیاتی نمی کرد آمریکا حمله می کرد.

وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم همواره رمز موفقیت خود را توجه به ولایت می دانست،افزود: یکی از نمونه های آن این بود که در زمانی که سوریه در آستانه سقوط کامل قرار گرفته بود و بشار اسد قصد سفر به روسیه یا ایران را داشت حاج قاسم به دلیل آنکه به کلام ولایت ایمان داشت سبب شد سوریه و نظام بشار اسد از سقوط نجات پیدا کنند.

باقرزاده اضافه کرد: جنایاتی که داعش در سوریه انجام می داد از بی سابقه ترین جنایات در تاریخ بشریت بود که اینها توسط مدیریت حاج قاسم خنثی شدند. اینکه ایشان می فرمودند همه دختران کشور از دختران من هستند تفکری برگرفته از ولایت است که عکس این تفکر در داعش وجود داشت و بزرگترین جنایات را علیه زنان انجام می دادند.

وی با بیان اینکه دستاوردها و شاهکارهای حاج قاسم در سوریه آنچنان زیاد و چشمگیر است که توان بازگویی آنها وجود ندارد، گفت: می توان عینیت بخشی و حفظ نظام سوریه، به خط کردن مجاهدین مدافعان حرم، فاطمیون، علویون، حیدریون، حزب الله لبنان علیه گروه های تروریستی، وحدت نظامی میان ایران و روسیه، شبکه سازی از نیروهای بومی و محلی در سوریه، مهار تروریست های منطقه ای، تشکیل یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی و کوتاه کردن مدت زمان جنگ نیروها با اسرائیل که از ۳۳ روز به ۲ رسید و امروز اسرائیل جرات جنگ کردن ندارد، را بخشی از این دستاوردها دانست.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه حاج قاسم اعتقاد داشت که پدر بشار اسد در زمان دفاع مقدس کمک های بزرگی به ایران انجام داده، افزود: بخشی از قدرت موشکی امروز ایران سرآمد آن حمایت های پدر بشار اسد است و اگر قدرت موشکی نداشتیم قطعا امروز توطئه های آمریکائی که یکی از آنها داعش بود بر کشور مسلط میشد چراکه داعش هدف کشتن بیش از نیمی از مردم ایران را داشت.

وی با اشاره به تلاش های بیهوده دشمن برای از بین بردن تفکر مقاومت بیان کرد: حاج قاسم برنامه ریزی یکصد ساله خود را انجام داده است و امروز راهبردهای ایشان توسط شاگردان او عملیاتی خواهد شد و تلاش دشمن برای از بین بردن تفکر قاسم سلیمانی یک کار بیهوده است و کارساز نخواهد بود.

باقرزاده با اشاره به برکات شهادت حاج قاسم برای دشمنان عنوان کرد: خداوند قدرت و نوری به حاج قاسم داده بود که با شهادتش تمام دنیا حتی مناطق آمریکائی را بیدار کرد و بسیاری از فرماندهان آمریکائی از شهادت حاج قاسم استعفاء دادند چراکه معتقد بودند حاج قاسم سایه تهدیدات را از دنیا دور کرده است.

وی ادامه داد: بسیاری از فرماندهان و حتی دیپلمات های آمریکائی آرزوی یک لحظه نشستن کنار حاج قاسم را داشتند و اگر امپراطوری های رسانه ای دشمنان می گذاشتند همه می فهمیدند که شهادت حاج قاسم چه تاثیری بر دنیای غرب گذاشته است.

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان با ایجاد داعش به نام اسلام آبروی اسلام را می بردند، افزود: حاج قاسم چهره پلیدی که دشمنان از اسلام نشان می دادند را به وضوح نمایش داد و این شاهکار مهم حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات تأثیرات بسیار زیادی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد،گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و امروز همه وظیفه داریم از ارزش های اسلامی دفاع کنیم و اینکه می بینیم برخی از مسئولین نسبت به ارزش ها بی تفاوت هستند مقصر ما هستیم و لذا باید بیشتر هوشیار باشیم که چه کسانی را انتخاب می کنیم.

باقر زاده خاطر نشان کرد: ساده زیستی، پاکدستی، واکنش انقلابی به نقشه های دشمنان، داشتن روحیه جهادی و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی از ویژگی های برجسته نماینده مجلس است و همه باید برای تشکیل مجلسی اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی مقام معظم رهبری شهادت حاج قاسم حاج قاسم توجه به ولایت شهید سلیمانی قدرت خداوند برنامه ریزی حاج قاسم ولایت فقیه انجام داده بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند