Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@07:44:28 GMT

اسکوچیچ قول صعود به جام جهانی نداده است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۲۰۳۰

اسکوچیچ قول صعود به جام جهانی نداده است

دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی در آخرین اظهارات خود اعلام کرد به فدراسیون قولی برای صعود تیم ملی به جام جهانی نداده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "قول صعود به جام جهانی ندادم" به اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی ایران پرداخت، اظهاراتی که قول صعود ندادن آن یک زنگ خطر و نگرانی بزرگ برای فوتبال دوستان است، کسانی که از همان روز انتخاب اسکوچیچ این انتخاب را در حد تیم ملی ایران ندانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دیاباته با مجوز رفت، زمان بازگشتش را مجیدی مشخص می‌کند" به اقدام عجیب باشگاه استقلال بعد از مصدومیت شیخ دیاباته پرداخت، البته که با این وجود رفتن دیاباته یا قهر دائمی او دور از انتظار به نظر می‌رسد و استقلال با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ و آسیا زودتر از موعد فرمان به بازگشت دیاباته از فرانسه می‌دهد.

"هدف" با عنوان "ترابی برای شارجه شارژ می‌شود" خبر از بازگشت هافبک گلزن و گلساز سرخ‌ها برای مصاف این تیم با الشارجه امارات نوشت، مصافی که حضور ترابی در آن به منزله افزایش قدرت خط هافبک پرسپولیس است.

"ایران ورزشی" با عنوان "شروع با چراغ خاموش" از شروع کار دراگان اسکوچیچ در قامت سرمربی تیم ملی ایران نوشت، آغازی که با حضور در تمرین فولاد خوزستان شکل گرفت، حال امتداد این بازدیدها از تمرین تیم‌های باشگاهی می‌تواند به اسکوچیچ، محبوبیت، مقبولیت و البته دید باز تری برای انتخاب بازیکنان ببخشد که نتیجه آن مطمئناً روی روند عملکرد تیم ملی تأثیرگذار خواهد بود.

"پیروزی" با عنوان "فراموش کن قهرمان" به لزوم بازگشت روحیه سرخپوشان بعد از شکست مقابل الدحیل پرداخت، شکستی که می‌تواند زمینه‌ساز درس گرفتن از اشتباهات و بازگشت قدرتمند به لیگ قهرمانان باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان 'برای دروغ ۱۳ خیلی زود بود" انتقال احتمالی نیازمند به پرسپولیس در پایان فصل را یک دروغ قلمداد کرد، حال باید منتظر ماند و دید دروغ انتقال نیازمند به تحقق می‌پیوندد یا نیازمند آینده خود را پیراهن سپاهان تصور می‌کند.

"سبز سبزم" با عنوان 'کاپیتان آماده تاخت و تاز در آزادی" خبر از عدم محرومیت حدادی فر برای دیدار ذوب آهن مقابل استقلال نوشت، خبری که مطمئناً شانس بالایی برای موازنه قدرت در میانه زمین برای ذوب آهن می‌دهد.

کد خبر 410262

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دراگان اسکوچیچ تیم ملی ایران جام جهانی قول صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم اصفهان در صدوسی‌ویکمین جلسه علنی این شورا  از شماری معلمان پیشکسوت و فداکار و قهرمان سنگ‌نوردی جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به مناسبت‌های دهه ابتدایی و نیمه اول اردیبهشت سال جاری، امروز در خدمت تعدادی از معلمان بودیم و به‌مناسبت روز گرامی‌داشت مقام معلم و استاد از تعدادی معلمان پیشکسوت مدارس شهر و تعدادی معلمان فداکار به صورت نمادین تجلیل شد.

وی افزود: در ادامه تقدیری از قهرمان ارزنده ملی و بین‌المللی، پسر تاریخ ساز سنگ‌نوردی جهان محمدرضا صفدریان، از همکاران خوب تلاشگر در مجموعه سازمان آتش نشانی را داشتیم، ایشان بیش از ۲۴ مدال جهانی و آسیایی در رشته یخ‌نوردی دارند که تازه‌ترین آن مدال طلا مسابقات جهانی کانادا است و البته مدال نقره جام جهانی ۲۰۲۴ را نیز به دست آورده بودند که از زحمات این ورزشکار و همکار ارزشمند تقدیر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه ۲ لایحه در کنار نطق‌ها و تذکرات داشتیم، نخست برگزاری مجمع شرکت اتوبوسرانی اصفهان به‌منظور تغییر یکی از اعضای هیئت مدیره بود که با ارائه گزارش و توضیحات همکاران در مجمع به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه امروز لایحه مساعدت به یکی از مجموعه‌های مردم نهاد فعال در حوزه جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاع مطرح شد که لایحه مساعدت فرهنگی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 750779

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا