Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد بحران استانداری اردبیل گفت: بخشی از امکانات خودرویی ادارات کل استان در حوزه ماشین‌آلات سنگین به خلخال انتقال می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌زاده در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان خلخال که با حضور فرماندار خلخال و مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خلخال برگزار شد، اظهار کرد: به خاطر وضعیت بارش برف سنگین در خلخال و تسریع در عادی‌سازی وضعیت معیشت مردم در معابر و کوچه‌ها و خیابان‌ها، بخشی از ماشین‌آلات سنگین شهرداری اردبیل و سایر دستگاه‌ها به این شهرستان انتقال می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انتقال ۱۵ دستگاه کمپرسی و لودر از شهرداری اردبیل به خلخال طی روزهای آینده خبر داد و افزود: در کنار این وضعیت باید حمایت لازم از شهرداری خلخال و تجهیز آن صورت گیرد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری اردبیل حجم برف بارشی در خلخال را بی‌سابقه و سنگین توصیف و بیان کرد: این حجم برف نیازمند سرعت‌بخشی به برف‌روبی جهت بازگشایی معابر است.

در این جلسه فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز با اشاره به اینکه آماده‌باش مدیریت بحران شهرستان خلخال از اولین روز بارش برف و اعلام وضعیت هواشناسی اعمال شده و کلیه دستگاه‌ها به خدمت‌رسانی مشغول هستند، اظهار کرد: شهرداری خلخال نیازمند حمایت در خصوص ماشین‌آلات است و با هماهنگی لازم انجام شده با بخش خصوصی و ادارات و نهادها کمک‌های آنان در خصوص ماشین‌آلات سنگین در روزهای اخیر هماهنگ و به شهرستان انتقال یافته که جای قدردانی از بخش خصوصی دارد.

وی گفت: در اولین ساعات بارش سنیگن برف مقام عالی اجرایی استان در جریان امر قرار گرفته که با دستور استاندار اردبیل تسریع در برف‌روبی و حمایت از شهرداری در اولویت قرار گرفته است.

گسیل امکانات قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران به شهرستان خلخال

صباح‌الدین برزگر، شهردار خلخال اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود شهر خلخال و کمبود امکانات سنگین خودرویی در برف‌روبی، امکانات قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران استان در قالب ۴ دستگاه کامیون ده چرخ به شهرستان خلخال انتقال یافته و تقسیم کار تیم‌های برف‌روبی انجام گرفته است.

وی ضمن قدردانی از توجهات رئیس شورای تامین شهرستان خلخال و عنایات استاندار و مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: کار برف‌روبی به‌صورت شبانه‌روزی در جریان است و کلیه نیروها و امکانات شهرداری یکپارچه‌سازی شده و بعد از خیابان اصلی شهر خلخال، بازگشایی در سایر خیابان‌ها ادامه خواهد یافت.

شهردار خلخال بیان کرد: تقسیم‌بندی لازم برای حضور اکیپ‌ها انجام و شب گذشته نیز ۴ دستگاه لودر و کمپرسی بنیاد مسکن استان و از شهرستان کوثر نیز ۳دستگاه کمپرسی و لودر به خلخال انتقال یافته و کار برف‌روبی با سرعت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به لحاظ سنگینی برف در معابر، شهرداری در حال انتقال برف به خارج از شهر است که این کار زمان‌بر بوده و همزمان با برف‌روبی کار بارگیری برف در خیابان‌ها در حال انجام است.

برزگر از کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان خلخال و مسؤولان ادارت قدردانی کرده و گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین خیابان‌ها که پرجمیعت‌ترین خیابان‌ها است، خیابان‌های سی متری، 22 بهمن، محلات قاضیلر، شهرک‌های کنار ترمینال خلخال و خیابان‌های جنب بیمارستان و دانشکده علوم پزشکی است که نهایت تلاش برای تسریع در برف‌روبی به کار گرفته شده است.

 

انتهای پیام/3463/631

منبع: فارس

کلیدواژه: خلخال سپاه پاسداران مدیریت بحران لودر برزگر شهرداری خلخال خاتم الانبیا مدیریت بحران شهرستان خلخال بحران استانداری اردبیل ماشین آلات سنگین خلخال انتقال انتقال یافته برف روبی خیابان ها شهر خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند