Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از مسدود بودن جاده اسالم به خلخال، پونل به خلخال و برخی از محورهای دیگر خبر داد و گفت: تا زمان مناسب‌سازی راه‌ها، مسافران باید از سفر غیرضروری به گیلان خودداری کنند. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه به‌علت بارش برف برخی از محورهای مواصلاتی گیلان مسدود است اظهار داشت: اسالم به خلخال، پونل به خلخال، سنگر به کوچصفهان و سنگر به سیاهکل از جمله راه‌هایی در گیلان است که هنوز مسدود بوده و امکان تردد خودروها در آن‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان وضعیت جاده‌های ورودی به گیلان و خروجی آن از سمت جنوب به شمال و بالعکس و شرق به غرب را خوب توصیف کرد و بیان داشت: در جاده‌های واقع در این مناطق هم‌اینک مشکل خاصی از بابت تردد وسائل نقلیه وجود ندارد و خودروها با احتیاط به مسیر خود ادامه می‌دهند.

محمدپور شرایط تردد خودروها در مسیر رشت تا چابکسر در شرقی‌ترین نقطه استان گیلان، آستارا به اردبیل و بالعکس را نیز مناسب تلقی کرد و ابراز داشت: به‌علت مسدود بودن جاده‌های سنگر به کوچصفهان و سنگر به سیاهکل به علت بارش برف سنگین، خودروهای عبوری باید از مسیر رشت - کوچصفهان - لاهیجان تردد کنند.

ترافیک سنگین در محور امامزاده هاشم به رشت؛ 3 محور مواصلاتی گیلان هنوز مسدود استزلزله 4.5ریشتری ‌گیلان را لرزاند + جزئیاتدستور جهانگیری برای بسیج امکانات در گیلان

وی پرهیز مسافران از انجام سفرهای غیرضروری به استان گیلان به‌علت شرایط ویژه جاده‌های منطقه پس از بروز بارش برف سنگین و کولاک را خواستار شد و تصریح کرد: از تمام مردم گیلان نیز تقاضا داریم تا جایی که امکان دارد از انجام سفرهای غیرضرور به خارج استان خودداری کنند تا شرایط فعلی برای تردد خودروها عادی شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا در محورهای مواصلاتی استان هم‌اینک محدودیت ترافیکی خاصی در حال اجرا است یا خیر عنوان کرد: اخبار محدودیت‌های ترافیکی از قبل به اطلاع مردم می‌رسد از طرفی هیچ محدودیت ترافیکی در سطح محورهای مواصلاتی گیلان در حال اجرا نیست.

وی ضمن توصیه به تمام رانندگان در جهت حفظ هوشیاری و دقت در زمان رانندگی به‌ویژه در روزهای برفی خاطرنشان کرد:‌ رعایت ‌قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از انجام هر گونه‌ تخلف حادثه‌ساز توسط رانندگان از جمله مواردی است که پلیس جهت تضمین سلامت و ایمنی افراد به آن توجه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی محورهای مواصلاتی گیلان تردد خودروها خودداری کنند استان گیلان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک

ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی مقاطع

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمد آباد مستوفی

انسدادهای اخیر

محور مسدود شریانی

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- گلشن - سراوان

۷- نیکشهر - قصرقند

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و دوشنبه در بعضی ساعات در بعضی مناطق غرب کشور، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ خواهد داد و دیگر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت.

وی افزود: سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به تدریج در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در ساعت بعدازظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تقویت می‌شود و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را نیز فرا می‌گیرد و پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی مرکز و نیمه جنوبی کشور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ همچنین طی سه روز آینده شرق و جنوب خلیج فارس مواج خواهد بود.

کد خبر 748625

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست