Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:19:01 GMT

آزادی زندانیان زن به مناسبت ولادت حضرت زهرا

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۲۳۰۰

با دستور دادستان تهران ۶۰ نفر از زندانیان زن ندامتگاه تهران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) آزاد شدند. ناطقان:  دادستانی تهران اعلام کرد: در راستای برنامه های تحولی رئیس قوه قضائیه، آیت الله رئیسی و سیاستهای کاهش جمعیت کیفری و در اجرای دستورالعمل ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری مصوب معظم له و به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ودر آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با دستور دادستان تهران تعداد ۶۰ نفر از زندانیانِ زن ندامتگاه تهران با اعطای مرخصی پایان حبس(زنانی که باقیمانده حبس آنها کمتر از ۴ ماه است) آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است ۲۲ نفر از آن ها در روز ۲۲ بهمن و مابقی در همین ایام مبارک مذکور آزاد شدند که در مجموع تعداد زنان آزاد شده ۱۰ درصد مجموع کل زندانیان زن است.
ضمناً حسب دستور رئیس قوه قضائیه تعدادی از زنان که واجد شرایط عفو بودند لیست آنها در کمیسیون عفو و بخشودگی قرار گرفت.

همچنین دستور دادستان تهران تعداد ۵۰ نفر از زنان زندانی نیز به همین مناسبت به مرخصی چند روزه اعزام شدند.
منبع: فارس برچسب ها: آزادی ، زندانیان ، زن ، مناسبت ، ولادت حضرت فاطمه ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزادی زندانیان زن مناسبت ولادت حضرت فاطمه ناطقان دستور دادستان تهران زندانیان زن حضرت فاطمه آزاد شدند ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برپایی ویژه‌برنامه «لبخند خدا» به‌مناسبت روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، اظهار کرد: این دهه، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) به‌ویژه بانوان و تکریم دختران در روز ولادت حضرت معصومه (س) است

وی افزود: منطقه ۹ شهرداری اصفهان همچون سال گذشته، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همایش «لبخند خدا» را برگزار خواهد کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ویژه‌برنامه در سال جاری متفاوت‌تر از سال گذشته و برای دانش‌آموزان دختر این منطقه تدارک دیده شده است که ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در خیابان آتشگاه، خیابان نبوی‌منش مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این جشن یک مهمانی دخترانه است که بخش‌های مختلف آن را خود دختران نوجوان و بانوان اجرا می‌کنند که مهم‌ترین رویداد آن همخوانی بزرگترین گروه سرود دخترانه منطقه ۹ با محتوای فاخر روز دختر است.

وی با بیان اینکه این ویژه‌برنامه همراه با برنامه‌های شاد، متنوع و سخنرانی مذهبی است که با حضور مسئولان شهری در حوزه بانوان برگزار خواهد شد، گفت: هویت‌بخشی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تعریف جایگاه منزلت زن مسلمان از اهداف برپایی این همایش در روز دختر است.

کد خبر 751120

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)